Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:45:28 GMT

واکنش طارمی به حذف پورتو بعد از گلزنی مقابل چلسی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۳۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و چلسی انگلستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر پورتو همراه بود.

مهدی طارمی (۹۴) تک گل این بازی را به ثمر رساند اما شکست دو بر صفر این تیم در دیدار رفت باعث ناکامی مهاجم تیم ملی ایران و هم تیمی‌هایش از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی که به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد در ثانیه‌های پایانی توانست تک گل تیمش را با قیچی برگردان استثنایی به ثمر برساند.

او تنها بازیکن ایرانی محسوب می‌شود که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا توانسته است در دو مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی گلزنی کند.

طارمی در پایان این مسابقه گفت: بازی خوبی برای ما بود. کار بزرگی انجام دادیم. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم ولی حیف که نتوانستیم به موقع گلزنی کنیم. خوب بودیم ولی برای رفتن به مرحله بعد کافی نبود.

وی افزود: پورتو شایسته به ثمر رساندن یک گل دیگر در این بازی بود. ما یک لیگ قهرمانان عالی ساختیم. این مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و برای این جام می‌جنگیدیم. سعی کردیم کارهایمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

مهاجم ایران با بیان اینکه پورتو در این بازی بدشانس بوده است، درباره تاثیر این مسابقه بر عملکرد پورتو در لیگ پرتغال تاکید کرد: باید منتظر بازی‌های بعدی باشیم. این هم جزئی از فوتبال و یک چیز طبیعی است. ما روی بازی‌های خودمان در پرتغال فکر می‌کنیم و منتظر هستیم تا ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است قهرمان پرتغال شویم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال پورتو چلسی لیگ قهرمانان اروپا طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی