Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:47:21 GMT

فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار ویژه ماه مبارک رمضان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۳۴۷

فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار ویژه ماه مبارک رمضان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عسکری گفت: طرح تسهیل کسب و کار که از اول اسفندماه سال گذشته به منظور برخورد با متخلفان نوروزی در حال انجام بود، در آستانه ماه مبارک رمضان وارد فاز جدید شد.

وی افزود: هدف از انجام این طرح، حمایت از حقوق شهروندی و جلوگیری از تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و … با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان صمت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، بهداشت، اتحادیه‌ها و… است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند برای ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات، سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و یا تارنمای t135.ir اقدام کنند.

کد خبر 5188875

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی دامپزشکی ماه مبارك رمضان تعزیرات حکومتی شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا پرونده قضایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان تامین اجتماعی وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا رستمی گفت؛ تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر ″جهش تولید با مشارکت مردم″ را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.
وی در توضیح بیشتر بیان داشت: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه به طول می‌انجامید.
دکتر رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.
لازم به ذکر است حسب تاکید سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، ایفدانا پیگیری عملیاتی شدن بخشنامه‌هایی که با عنوان جهش تولید صادر شده اند را در دست اقدام خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود