Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن موج چهارم ویروس کرونا در سطح شهر‌های تابعه دانشگاه، سه مرکز برای درمان سرپایی بیماران کویید ۱۹ در غرب استان راه اندازی شده است، تاکید کرد: هدف این مرکز صرفاً درمان سرپایی بیماران مبتلا به کویید ۱۹ و کسانی که نیاز به بستری ندارند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سه مرکز از این دست در شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار راه‌اندازی شده است، افزود: این مراکز از امروز به بیماران کویید ۱۹ در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کار ویژه این مراکز خدمات دارویی و تزریقی بدون بستری در بخش‌های کرونایی برای بیماران است، ابراز کرد: بیمارانی که نیاز به بستری و خدمات ویژه درمانی هستند به بیمارستان‌هایی مانند کوثر در سمنان انتقال می‌یابند.

دانایی با بیان اینکه کلینیک امام خمینی (ره) گرمسار، بیمارستان ولایت دامغان و بیمارستان کوثر سمنان میزبان مراکز درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ هستند، تاکید کرد: این مراکز به بیماران کمک می‌کند تا بدون مخاطرات بیمارستان‌ها و در خیالی راحت‌تر درمان سرپایی کرونا را دریافت کنند.

او با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در سمنان، گرمسار و دامغان، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و همراهی با محدودیت‌ها و… می‌تواند از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز درمانی مبتلایان به کرونا درمان سرپایی بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وزیر بهداشت گفت: رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا ۷ سال در مراکز پزشکی دولتی یک سرمایه گذاری برای سلامت کشور در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان شدن خدمات درمان برای کودکان تا سن 7 سال در مراکز پزشکی دولتی گفت: در حوزه سلامت در سنین مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم. بسیاری از بیماری‌های انسان در 7 سال اول زندگی او ایجاد می‌‌شود که اگر این بیماری‌ها در همان سنین کودکی پیشگیری شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها نخواهد شد. 

وی افزود: رشد تکاملی بدن انسان در طول دهه اول عمر او ایجاد می‌شود. بنابراین هر حادثه‌ای به ویژه در 7 سال اول زندگی کودکان می‌تواند پایدار شود. برهمین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در نهایت، رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا سن 7 سالگی در مراکز پزشکی دولتی در هیئت دولت به تصویب رسید.  این طرح مایه افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها خدمات پزشکی به کودکان تا 7 سال را در مراکز دولتی رایگان اعلام کند. 

عین اللهی گفت: این مسئله در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است و ممکن است نتایج آن در دولت فعلی دیده نشود ولی در 10 یا 20 سال آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و کشور را از نظر سلامت بیمه می‌کند.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند