Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:25:06 GMT

آغاز فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار تعزیرات ویژه ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۵۷۹

آغاز فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار تعزیرات ویژه ماه رمضان

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی ضمن هشدار به متخلفان از آغاز فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار ویژه ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری اظهار کرد: طرح تسهیل کسب و کار که از اول اسفندماه سال گذشته به منظور برخورد با متخلفان نوروزی در حال انجام بود، در آستانه ماه مبارک رمضان وارد فاز جدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از انجام این طرح، حمایت از حقوق شهروندی و جلوگیری از تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان صمت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، بهداشت، اتحادیه‌ها و... است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند برای ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات، سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و یا تارنمای t135.ir اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي ماه رمضان سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6094726

دیگر خبرها

  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی