Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اجرای مصوبات ستادملی کرونا گفت: شهروندان گزارش تخلف دستگاه های اجرایی را به فرمانداری تهران ارسال کنند.

ایمان قربانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نظارتی در سطح شهرستان تهران برای اجرای محدودیت های کرونایی گفت: از روز شنبه هفته جاری همزمان با اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر شرایط قرمز شهر تهران و اعمال محدودیت ها تمامی سازمانها، بانک ها، بیمه ها و دستگاه های اجرایی و شرکت ها در سطح شهر تهران بررسی شدند و بعضا با بازدیدهای سرزده روند اجرای مصوبات ستاد مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر گزارشات مردمی از طریق تماس با بازرسی و روابط عمومی فرمانداری تهران مبنی بر عدم اجرای دورکاری و رعایت پروتکل ها داشتیم که به محض دریافت گزارش موضوع پیگیری و تذکرات لازم داده شده است. در جریان بازدیدها به حمدالله عمده سازمان ها مصوبات را در سطح دستگاه خود اجرایی کرده اند؛ اما برخی شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی در اجرای مصوبه دورکاری و رعایت پروتکل ها دچار تخلف شده بودند یا دیر اجرا را آغاز کرده بودند که با در نظر گرفتن جنبه ارشادی از آنها درخواست شد باتوجه به شرایط سخت کنونی نسبت به اجرای دقیق مصوبات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در شرایط قرمز شهر تهران دستگاه ها باید دورکاری را به درستی برای پرسنل خود اجرایی کنند و از دو سوم نیروهای خود به صورت دورکاری بهره بگیرند بی تردید عدم اجرای این مصوبه تخلف است؛ در این شرایط تمامی دستگاه ها باید نسبت به حفظ سلامت نیروی انسانی خود به عنوان یک سرمایه دقت نظر ویژه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداری تهران این آمادگی را دارد تا موارد تخلف را توسط گزارشات مردمی دریافت و پیگیری لازم را انجام دهند به این ترتیب شهروندان می توانند تخلفات عدم اجرای مصوبات ستادملی کرونا در دستگاه های اجرایی شهرستان تهران را به فرمانداری ارسال کنند. بی تردید تا پایان محدودیت ها با موارد تخلف با قاطعیت برخورد خواهد شد و دستگاه های متخلف برابر قانون به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران کروناویروس همه باهم علیه کرونا تخلف فرمانداری تهران اجرای مصوبات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی