Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر دانمارک در عراق از حرم امام علی(ع) بازدید کرد و بناهای تاریخی و هنرهای اسلامی در صحن و رواق های این حرم را تحسین کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «استیگ پائولو پیرس» سفیر دانمارک در عراق و هیئت همراهش از آستان مطهرعلوی بازدید کردند. این برای نخستین بار است که رئیس هیئت دیپلماتیک دانمارک در عراق از حرم امام علی(ع) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مازن الاسدی» مسئول شعبه روابط داخلی در روابط عمومی آستان مطهر علوی و تعدادی از کارکنان این بخش از این هیئت استقبال کردند.

 

سفیر دانمارک بناهای تاریخی و قدیمی و هنرهای اسلامی در صحن و رواق های حرم مطهر را تحسین کرد و گفت: شهر نجف اشرف به خصوص حرم مطهر امام علی(ع) از اهمیت تاریخی برخوردار است.

 

وی در این بازدید از همه متولیان این حرم تقدیر و تشکر کرد.

 

حرم مطهر امام علی(ع) آرامگاه نخستین امام شیعیان در شهر نجف اشرف است. حرم مطهر امام علی(ع) در دوره های مختلف بازسازی و توسعه یافته است و اکنون نیز توسعه این حرم درحال جریان است.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: حرم مطهر علوی دانمارک عراق دانمارک در عراق سفیر دانمارک امام علی ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد