Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از درگیری‌های شدید در جنوب مأرب و زخمی شدن یک نظامی ارشد وابسته به ائتلاف سعودی که حالش به شدت وخیم گزارش شده است، خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، برخی منابع در استان‌های جنوبی یمن از افزایش اعتراضات و تحصن‌ها در استانهای جنوبی در سال جاری میلادی به میزان چشمگیری در مقایسه با سال گذشته به علت وخامت اوضاع اقتصادی و انسانی در این استانهای تحت اشغال متجاوزان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع یمنی اعلام کردند: از زمان تسلط نیروهای ائتلاف سعودی بر عدن و استان‌های جنوبی اوضاع برای ساکنان سخت شده است؛ اما رمضان امسال اوضاع ساکنان بسیار ناگوار است و توان و قدرت خرید ساکنان کم و قیمت‌ها بسیار بالا رفته است.

این در حالی است که ثروت‌های آنها از سوی متجاوزان غارت می‌شود و این استان‌های کمترین بهره‌ای از آن نمی‌برند.

تداوم درگیری میان عوامل سعودی و امارات در جنوب یمن

منابع آگاه از محموله‌های تسلیحاتی اماراتی که به بندر عدن در جنوب یمن طی روزهای گذشته رسیده است خبر دادند و فاش کردند که نیروهای شورای انتقالی وابسته به امارات خود را مهیای نبرد پیشروی‌های نظامی به سوی استان‌های ابین و شبوه می‌کنند.

این منابع اعلام کردند: امارات به دنبال به حرکت درآوردن نیروهای وابسته به خود در عدن برای تسلط بر «ابین» و نیز انفجار اوضاع در استان« شبوه» است. امارات به دنبال به دست آوردن یک بهانه از طریق ترور یکی از رهبران شورای انتقالی و حمله نظامی به سوی ابین و شبوه است.

این در حالی است که نیروهای وابسته به دولت «منصور هادی» به عنوان دولت دست نشانده سعودی در یمن هفته گذشته دست به اقدامات پیشدستانه با تسلط بر سواحل «احور» در ابین زده و استحکامات خود را در طول جاده بین المللی «احور» به ابین تا شبوه مستحکم کرده‌اند.

درگیری شدید در جنوب شهر مأرب و جراحت شدید فرمانده ارشد ائتلاف سعودی

منابع یمنی از درگیری‌های شدید در جنوب شهر مأرب میان نیروهای صنعا و نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه «جبل مراد» خبر می‌دهند و اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله برق آسای به مواضع نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه «جبل مراد» کرده‌اند.

این منابع از تلفات سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در جریان این درگیری‌ها در جبهه‌های «جبل مراد» و «العبدیه» خبر دادند و اعلام کردند که سرتیپ «سیف الدین عبدالرب الشدادی» فرمانده تیپ 159 ائتلاف سعودی به شدت زخمی شده است.

منابع یمنی حال این نظامی ارشد ائتلاف سعودی را وخیم گزارش کردند.

طبق گزارش منابع یمنی این فرمانده نظامی ارشد به بیمارستان تدابیر شدید امنیتی منتقل شده است و حالش وخیم است.

278 مورد نقض آتش بس در الحدیده

منابع یمنی از 278 مورد دیگر نقض آتش بس در الحدیده در غرب یمن از سوی متجاوزان و عوامل آنها طی ساعات گذشته خبر دادند که شامل تلاش برای رخنه به مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، حملات هوایی، پروازهای جاسوسی و حمله توپخانه‌ای بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای ائتلاف سعودی شدید در جنوب نظامی ارشد منابع یمنی خبر دادند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم