Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:10:18 GMT

۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۴۳۰

۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

عزیز سهندی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم در جشن رمضان امسال به ۲۷ میلیارد تومان برسد، افزود: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان ماه مبارک رمضان، ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان آذربایجان‌غربی در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و جیره خشک دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی از اجرای طرح قرآنی حفظ سوره "انسان" ویژه مددجویان آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مسابقه قرآنی در میان مددجویان آذربایجان‌غربی به منظور عمل به منویات رهبری در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی و همچنین انس و الفت مددجویان استان با تعالیم قرآن اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا، در این طرح مقرر شده مددجویان داوطلب در هر شهرستان در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در این طرح و مسابقه قرآنی شرکت کنند، اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون مسابقات، به ۵ نفر از نفرات برتر هر شهرستان جوایز نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.

سهندی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان هم‌اکنون ۱۸۶ هزار و ۳۸۹ نفر را در استان زیر چتر حمایتی خود قرار داده است که این تعداد مددجوی تحت حمایت در استان برابر با ۹۰ هزار و ۹۲۳ خانوار است.

کد خبر 5188966

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی آشپزخانه ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد