Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عالیشاه گفت: پیش بینی می شود در سال‌جاری برای ۱۲هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با تسهیلات بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۵فروردین) در نشست با«عباس اسماعیلی» مدیرکل حج و زیارت استان مازندران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد : باید با اخلاق نیکو و نیت خیر، به محرومان و نیازمندان خدمات خالصانه ارائه و مشکلات آنان را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است، افزود:  در شرایط کنونی باید با  وفاق و یکدلی به نیازمندان یاری رسانیم.

 

وی به ارائه طرح های اشتغالزایی کمیته امداد ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت: طرح اشتغال مددجویان به مدت پنج سال به منظور پایدار سازی مورد نظارت قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه کمیته امداد متولی فقرا است، گفت: مجموعا ۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت قرار دارند که از این تعداد ۶۷هزار خانوار در مازندران معیشت بگیر از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

وی گفت: صد درصد اعتبارات اشتغال طی سال گذشته جذب شد و ۸۱۸۵طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: پیش بینی می شود  در سال‌جاری  برای ۱۲هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با تسهیلات بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه چهار هزار مددجو  در استان فاقد مسکن هستند، گفت: هزار و ۲۰۰واحد مسکن با کمک خیران برای مددجویان ساخته می شود.

 

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی اقدامات خوبی برای مددجویان صورت گرفته است و هشت هزار و ۵۰۰دانش آموز و هزار و ۶۰۰دانشجو در استان تحت حمایت قرار دارند و با کمک خیران برای تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت در استان ، تبلت اهدا شده است .


 
مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان مراکز نیکوکاری ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد:  ۳۴۰مرکز نیکوکاری در استان به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان در استان ایجاد شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با مشارکت خیران و مردم نوعدوست در تلاشیم تا سرانه ایتام را به ۷۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

 

وی افزود: کمیته امداد ،بالنده و سربلند به خدمت رسانی به نیازمندان می پردازد و  همه تلاش کارکنان این نهاد ، جلب رضایت نیازمندان است.

 

 مدیرکل حج و زیارت استان مازندران نیز در این دیدار گفت:خدمت رسانی به محرومان، پسندیده بوده و موجب افتخار است.

 

«عباس اسماعیلی» افزود: امیدواریم همه در این اقدام پسندیده نقشی داشته باشیم  و برای رفع مشکلات مددجویان و محرومان اثر گذار باشیم.

 

وی تصریح کرد: خدمات کمیته امداد به نیازمندان و توانمندسازی آنان،  قابل تقدیر است و خوشبختانه کمیته امداد برنامه ریزی مناسبی در این زمینه ارائه می کند.

 

اسماعیلی گفت: حج و زیارت استان آمادگی مشارکت با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان را دارد. 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلت دانش آموزی مدیر کل کمیته امداد مازندران ماه رمضان مسکن مددجویی اشتغالزایی کمیته امداد مازندران حجت الاسلام عالیشاه تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

سیدمحمدعلی حسینی، امروز شنبه در جلسه هماهنگی اعزام ممدجویان به مشهد با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، اظهار کرد: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان