Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:04:43 GMT

دشت همچنان در مسیر توسعه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۶۶۹

دشت همچنان در مسیر توسعه

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت فروشگاه با استفاده از قلم‌و‌کاغذ برای محاسبه‌ی تعداد اقلام موجود در انبار یا میزان فروش ماهانه‌ی فروشگاه به امری محال تبدیل شده است. نرم‌افزار جامع حسابداری فروشگاه می‌تواند امکان مدیریت بهتر انبار، کارکنان، میزان خریدوفروش، مدیریت صندوق‌داران و همه‌ی امور داخلی و خارجی فروشگاه را برای مدیر فروشگاه به‌آسانی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم‌افزار‌های صندوق فروشگاهی روزبه‌روز ارتقا می‌یابند و کارایی‌های بیشتری پیدا می‌کنند. نرم‌افزار صندوق فروشگاهی به‌صورت استاندارد اطلاعات خرید و فروش و سایر هزینه‌های فروشگاه را به‌صورت مکانیزه محاسبه و ثبت و درپایان، برگه‌ی فیش را به‌همراه جزئیات صادر می‌کند. استفاده از نرم‌افزار صندوق فروش ضمن صرفه‌جویی در وقت و انرژی کارکنان فروشگاه، دقت و نظم امور را افزایش می‌دهد و از درصد میزان خطا و اشتباه می‌کاهد که همه‌ی این‌ها به توسعه‌ی کسب‌و‌کار فروشگاه منجر می‌شود. دشت سپیدار سیستم به عنوان یکی از بهترین و تخصصی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار یکی از انتخاب‌های اصناف است.

دشت، محصول شرکت سپیدار سیستم آسیا نرم‌افزاری بهینه‌شده با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. رویکرد این شرکت به‌گونه‌ای بوده که دشت را برای صنف‌های مختلف طراحی کرده؛ اما در قالب نسخه‌ای عمومی نیز دردسترس است. گفتنی است، این محصول به مدیریت بهینه‌ی انواع فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ، لوازم‌ یدکی خودرو ، ابزار و یراق آلات، قنادی و آجیل و خشکبار و سایر اصناف کمک شایانی کرده است.  حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل سپیدارسیستم آسیا با بیان این موضوع که نرم‌افزار دشت در قسمت گزارش‌گیری هم به‌خوبی نیاز کاربران را برآورده کرده است، افزود همه‌ی گزارش‌های قانونی وزارت دارایی مانند خریدوفروش فصلی و مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های مرتبط به آن، در این سیستم درنظر گرفته شده تا صاحبان اصناف ملزم به ارائه‌ی این گزارش‌ها به‌سادگی پاسخ‌گوی سازمان‌های مرتبط باشند. وی همچنین معتقد است، پشتیبانی بخش مهمی از فرایند ارائه‌ی محصول نرم‌افزاری به مشتریان است و  پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان درباره‌ی نصب و استفاده از نرم‌افزار و ارائه‌ی نسخه‌ی به‌روزرسانی را شامل می‌شود. 

او همچنین افزود، در سال های اخیر ما همواره تلاش کردیم تا پاسخی مناسب به نیاز‌های بازار ارائه دهیم. در همین راستا افزایش سرعت عملکرد ثبت فاکتور، تغییر رابط کاربری برای ساده‌سازی استفاده ار نرم افزار، ایجاد گزارشات کاربردی و متنوع مالی و حسابداری در دستور کار قرار گرفت و اینک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.امکاناتی نظیر اتصال دشت به فروشگاه‌های اینترنتی، باشگاه مشتریان، سیستم های مدیریت سفارش و شرکت‌های پخش و... نیز از مواردی است که این مجموعه در سال آینده در اختیار مشتریانش قرار خواهد داد. درکنار تمام امکانات فنی، شرکت سپیدار سیستم آسیا چند سالی است که با تولید و انتشار پادکست‌های تخصصی تلاش دارد تا در ارتقاء دانش مشتریان خود در زمینه‌های مالی و حسابداری و بازاریابی و فروش نقش پرنگ‌تری را ایفا نماید.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار نرم افزار های صندوق فروشگاهی ی فروشگاه نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ر حاشیه جلسه بررسی آسیب‌های وارد شده به شهرستان کاشان ناشی از سیلاب روز گذشته گفت:به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها اعلام شد که ارزیابی خسارت را انجام دهند، دستگاه‌های یادشده در مدت سه روز باید ارزیابی خود را ارائه کنند.

منصور شیشه فروش  افزود: عوامل امدادی ازجمله شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی، آب و فاضلاب و تیم‌های مدیریت بحران در مناطق و دهیاری‌ها فعال بودند و از روز گذشته ۴ اردیبهشت تا پایان صبح امروز شبانه روزی خدمت رسانی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد:تخلیه آب از منازل مسکونی، معابر و مسیل‌ها در حال انجام است، باید علت بروز حادثه ریشه یابی شود تا از بروز حادثه‌های مشابه جلوگیری کنیم، این منطقه نیمه خشک و خشک و مستعد سیلاب است و شهرداری‌ها باید طرح جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی را تهیه کرده و سیل بند‌ها تقویت شود و مسیل‌ها و آبراهه‌ها بازگشایی شود.

شیشه فروش گفت:در بحث جبران خسارت در بخش کشاورزی سیاست دولت این است که بیمه باید پرداخت کند چراکه سال گذشته هزارو۸۰۰ میلیارد ریال غرامت بیمه کشاورزی در استان اصفهان پرداخت شد.

او افزود: صندوق خسارت ساختمان‌ها از حوادث طبیعی در کشور تاسیس شده و بنیاد مسکن موظف شد خانه‌های مسکونی که خسارت دیده اند را ثبت سامانه کرده تا صندوق یادشده جبران خسارت کند.

شیشه فروش تصریح کرد: در خصوص خسارت‌های وارد شده به تاسیسات زیربنایی اداره کل راه و شهرسازی موظف شد بازسازی مسیر‌ها و راه‌ها را انجام دهد و خسارت‌ها به زیرساخت‌های شهری و روستایی را جمع بندی کند تا از منابع اعتباری دولت جبران خسارت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: بسته بودن مسیر طبیعی رودخانه‌ها از عوامل تشدید سیل است، با ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها باید مقابله شود در مسیر رودخانه‌های گازرگاه و حیدر کاشان تصرفاتی در حریم رودخانه انجام شده و باید در ارزیابی تیم‌های ارزیاب تتاثیر این ساخت و ساز‌ها در تشدید سیل بررسی شود.

شیشه فروش گفت: اداره کل آب منطقه‌ای در استان و اداره امور آب در سطح شهرستان‌ها باید ساماندهی رودخانه‌ها را انجام دهد.

منبع : ایرنا



وی اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران در مقطع کوتاه موجب شد سیلاب و گل و لای از چند حوزه رودخانه‌ای کاشان فعال شود و مسیر رودخانه‌های حیدر و گازرگاه به شکل خاص فعال و از حوزه آبریز قهرود و جوینان و حوزه آبریز پایین دست «دره» سیلاب وارد و در بلوار امام رضا (ع) و محله گازرگاه فین بزرگ و یزدآباد آب جاری شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند