Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:45:12 GMT

انتقاد سرپرست الوحده از AFC به خاطر میزبانی هند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۹۳۶

انتقاد سرپرست الوحده از AFC به خاطر میزبانی هند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 19 به میزبانی هند در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف تیم الوحده امارات می رود.

عامر الصیعری سرپرست الوحده در مصاحبه تلفنی با شبکه «ورزش دبی» در این زمینه گفت: در ابتدا از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر انتخاب میزبانی هند برای این رقابت ها انتقاد می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط ماه مبارک رمضان برای ما زمین تمرین مناسبی در اینجا تدارک دیده نشده است اما در حالت کلی برای این بازی ها آماده هستیم و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: برای بازی با پرسپولیس در اولین بازی خود آماده هستیم و بازیکنان و کادرفنی با روحیه بالا برای این بازی آماده شدند و مشکلی وجود ندارد. می خواهیم با کسب نتایج خوب با صعود از مرحله گروهی به امارات برگردیم.

پرسپولیس در این رقابت ها با تیم های گوای هند، الوحده امارات و الریان قطر رقابت می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس هند الوحده امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در دیدار جام حذفی از ساعت 18.15 امروز جمعه 7 اردیبهشت‌ماهدر ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

سیدمجتبی حسینی تیم آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی راهی میدان کرده است.

در سوی دیکر میدان اوسمار سرخ پوشان پایتخت را باترکیب مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیروس رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، گئورگی ولسیانی، عبدالکریم حسن فضل الله، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر  وارد بازی خواهد نمود.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز