Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر امیررضا صالح مقدم با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی تحت حمایت ستاد نوروزی کرونا دانشگاه ضمن آماده باش به همه بیمارستان‌ها برای حمایت از بیماران کرونایی، ستاد ویژه بحران نوروزی نیز آماده باش لازم را به پرستاران اعلام کرد تا بیمارستان‌ها برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی با مشکلی مواجه نباشند، گفت: همچنین با بازدید هر روزه از مراکز درمانی مشهد، موارد رسیدگی و پیگیری‌های لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در طول تعطیلات نوروزی خوشبختانه مشکل ویژه‌ای در این حوزه پیش نیامد و خدمت رسانی به بیماران به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه برای پیک چهارم کرونا نیز تمام بیمارستان‌های مشهد و شهرستان‌ها از قبیل دانشگاهی، خصوصی، خیریه، نظامی و تامین اجتماعی آماده به کار هستند و برای بستری بیماران  کرونایی آماده خدمت رسانی هستند، عنوان کرد: در حال حاضر با وجود افزایش تعداد بیماران بستری، خوشبختانه با ظرفیت پیش بینی شده تاکنون توانستیم به خوبی پاسخگوی بیماران باشیم.

صالح مقدم ادامه داد: امیدواریم با رعایت شیوه نامه بهداشتی زمینه انتشار بیماری محدود شود ولی در حال حاضر دانشگاه به لحاظ تست کرونا و دارو با مشکلی مواجه نیست.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در خصوص واکسیناسیون نیروها نیز متناسب با سهمیه وزارت بهداشت درصد قابل توجهی از کارکنان تیم بهداشت و درمان واکسینه می‌شوند به خصوص پرسنل بخش کرونا پوشش کامل داده می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین با آموزش‌هایی که به کارکنان حوزه بهداشت و درمان داده شده و توزیع لباس حفاظت فردی خوشبختانه گزارش ابتلا بیماری شدید در بین کارکنان نداریم اما به دلیل مراجعات زیاد بیماران تعداد محدودی مبتلا شدند که دوره درمان خود را سپری می کنند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: امسال از سوی سازمان جهانی بهداشت سال 2021 سال جهانی مدافعین سلامت به پاس قدر دانی ایثارگران حوزه درمان نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه  سال گذشته سال سختی بود و بیش از 35 نفر از کادر بهداشت و درمان در استان جان خود را از دست دادندگفت: 3هزار نفر از کارکنان یک بار حداقل ابتلا به این بیماری را تجربه کردند  که شرایط سختی برای این قشر از جامعه ایجاد شد .

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاری پرستاران خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود