Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی  افزود: به‌منظور ساماندهی و انتظام‌بخشی به نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای دهیاران، اعم از تمام‌وقت و پاره‌وقت، و ایجاد وحدت رویه در این‌خصوص، دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در ۱۵ ماده و سه تبصره به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: براساس دستورالعمل ابلاغی، حداقل مزد روزانه دهیاران تمام‌وقت، از ابتدای سال روزانه ۸۸۵ هزار و ۱۶۵ریال تعیین شده‌است.
وی بهره‌مندی دهیاران از فوق‌العاده شغل براساس درجه دهیاری و مدرک تحصیلی را از جمله موارد مورد توجه در این دستورالعمل برشمرد و گفت: افرادی که از سال ۸۲ به بعد با هر عنوان در دهیاری سابقه کار داشته ‌اند از پایه سنواتی طبق مصوبات سالیانه شورای عالی‌ کار، در همان سال، بهره‌ مند می‌شوند.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مصوبات شورای عالی کار را در زمینه میزان کمک هزینه عایله‌مندی و کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار، ملاک عمل برای پرداخت به دهیاری‌ها دانست و اعلام کرد: کمک هزینه اقلام مصرفی در سال جاری ۶ میلیون ریال و کمک هزینه مسکن ۳ میلیون ریال است که در صورت ابلاغ مصوبه افزایش حق مسکن، نرخ جدید ملاک عمل خواهد بود.
قربانی افزود: به تمامی دهیاران کشور فوق‌العاده‌ای با عنوان «مزایای سرپرستی» بر اساس درجه دهیاری پرداخت خواهد شد و طبق سنوات گذشته، به دهیاران واجد شرایط، فوق‌العاده‌ای تحت عنوان «فوق‌العاده کارایی» متناسب با درآمد دهیاری، میزان کارایی و بهره‌وری دهیار و اجرای عملیات عمرانی دهیاری حسب شاخص‌های مندرج در ماده ۷ با عنوان ارزیابی عملکرد دهیاری‌ها و پیشرفت عملیات عمرانی، با تأیید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قابل پرداخت است.

وی اضافه کرد: پاداش آموزش نیز به دهیارانی که گواهی آموزشی دوره‌های مورد تأیید مرکز مطالعاتِ برنامه‌ریزی شهری و روستایی را اخذ کرده باشند، محاسبه و پرداخت می‌شود.
 
قربانی متذکر شد: بدیهی است دهیاران پاره‌وقت نیز به تناسب ساعات کاری از این افزایش بهره‌مند خواهند شد.
 
وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی دهیاران، تأکید نمود اجرای این دستورالعمل و نظارت کامل بر مفاد آن بر عهده معاونین عمرانی استانداری‌های کشور می‌باشد.

 درجه‌بندی دهیاری‌ها از سال ۱۳۸۶ بر اساس دستورالعمل درجه‌بندی دهیاری‌ها آغاز و تاکنون ۳۳ هزار و ۵۹۶  دهیاری از مجموع ۳۵ هزار و ۴۵۸ دهیاری فعال در کشور، درجه‌بندی شده‌اند که نزدیک به ۹۵درصد از دهیاری‌های کل کشور را شامل می‌شود.

برچسب‌ها علی قربانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی قربانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور علی قربانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور فوق العاده دهیاری ها کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم