Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی و ممانعت از پخش اذان را محکوم کردند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی را که مانع از پخش اذان نماز عشاء در اولین روز ماه رمضان از بلندگوهای این مسجد شد، محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای جامعه جهانی را به در پیش گرفتن اقدامی جدی برای توقف اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی دعوت و تاکید کرد: این اقدامات تجاوز نژادپرستانه علیه حرمت مقدسات و آزادی عبادت و نیز نقض آشکار منشورهای جهانی حقوق بشر است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز در بیانیه‌ای اظهار کرد: اقدام پلیس رژیم اشغالگر در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی و ممانعت از پخش اذان عشاء در اولین روز ماه رمضان در واقع تجاوزی نژادپرستانه علیه مقدسات و نقض آزادی عبادت است.

قاسم در ادامه گفت: این اقدامات میزان بی‌توجهی صهیونیست‌ها به احساسات مسلمانان سراسر جهان و نادیده‌ گرفتن تمامی قوانین و موازین انسانی را افشا می‌کند.

پلیس رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه با یورش به مناره واقع در باب الاسباط، یکی از درهای ورودی مسجد الاقصی به شهروندان روزه‌دار اجازه نداد در نزدیکی این مناره افطار کنند.

شیخ محمد حسین، مفتی قدس و فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: باید برای بازسازی مسجد الاقصی در ماه رمضان در این مسجد حضور یافت به ویژه که تجاوزهای اسرائیل به این مسجد ادامه دارند، مسؤولان رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی یورش می‌برند، به نمازگزاران اجازه نمی‌دهند که مسجد را بازسازی کنند، محدودیت‌های شدیدی را برای متولیان مسجد تعیین می‌کنند، زیر مسجد تونل می‌کنند، درب‌های آن را می‌بندند و دیگر اقدامات و تجاوزها که خطری واقعی و بزرگ برای مسجد ایجاد کرده‌اند.

روز دوشنبه نیز ده‌ها شهرک‌نشین همراه با نیروهای پلیس به مسجد الاقصی یورش بردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی پخش اذان پلیس رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است