Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق تیم ملی فوتبال قرانسه معتقد است که مبارزه با نژادپرستی در فوتبال برای اهالی آن چندان مهم نیست و آنها ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف کارهای مهمتری کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از نظر لیلیان تورام مبارزه با نژادپرستی در فوتبال در قیاس با ارائه یک وجهه مثبت از این رشته ورزشی و پول درآوردن از آن خیلی اهمیت ندارد، البته نه نظر از او بلکه از دیدگاه مدیران و مقامات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سیاه‌پوست سابق تیم‌های فوتبال پارما و یوونتوس در گفت‌و‌گویی اختصاصی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، با اشاره به تکه‌ای کاغذ گفت: زمانی که می‌گویید سفید هستید، منظورتان این نیست که پوستی به این سفیدی دارید. وقتی که ما از سیاه‌پوست و سفیدپوست حرف می‌زنیم، این هویت یک تاریخچه پشت خودش دارد. بارها مردم درباره نژادپرستی حرف می‌زنند و می‌خواهند که اوضاع تغییر کند اما در واقع آنها نمی‌خواهند به حرف کسانی که مورد رفتارهای نژادپرستانه واقع شده‌اند و از آن رنج برده‌اند گوش کنند. از نظر تاریخی، مردم همیشه قربانی را مقصر می‌دانند. به همین دلیل است که ما باید به بحث و موشکافی حوادث نژادپرستانه ادامه دهیم.

تورام افزود: هربار که حادثه‌ای نژادپرستانه در فوتبال رخ می‌دهد، همه می‌گویند دیگر هرگز نباید چنین چیزی تکرار شود اما در نهایت هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. من 49 سال سن دارم اما در این مدتی که عمر کرده‌ام چه چیزی در این خصوص عوض شده است که من ندیده‌ام؟ به عقیده من از آنجایی که مبارزه با نژادپرستی برای دنیای فوتبال مهم نیست حرکت خاصی هم برای ریشه‌کن کردن آن صورت نمی‌گیرد. مهمترین چیز برای فوتبال این است که وجهه‌اش مثبت باشد و درآمدزا باشد.

جنجال نژادپرستانه بازی کادیس - والنسیا را متوقف کرد + عکس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرانسه فوتبال فوتبال فرانسه فوتبال مبارزه با نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • عکس| چرا ماجرای نیکا شاکرمی برای بی‌بی‌سی مهم است؟
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت