Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:28:40 GMT

گل هفته فوتبال ایران در خوزستان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۲۸۷

گل هفته فوتبال ایران در خوزستان به ثبت رسید

مهاجم 24 ساله تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانست با ضربه‌ای تماشایی تیمش را به دومین پیروزی متوالی برساند و در نبرد با استقلال ملاثانی پیروز کند.

به گزارش "ورزش سه" در جریان برگزاری رقابت‌های هفته بیستم لیگ یک، روز گذشته شاگردان عبدالله ویسی پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل بادران تهران که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر برشمرده می‌شود، در خوزستان به مصاف استقلال ملاثانی رفتند و پیروزی در این مسابقه می‌توانست با پروازی سه پله‌ای در جدول، خیبری‌ها را به جایگاه دهم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتفاقی که سوپرگل عارف رستمی مهاجم جوان تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانست آن را رقم بزند؛ او در دقیقه 17 و از روی ضربه ایستگاهی که با خطای مدافع استقلال ملاثانی روی آرش افشین در فاصله 25 متری دروازه استقلالی‌ها به دست آمده بود، توانست به زیبایی توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد و پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

 

رستمی که پس از دیدار هفته چهاردهم مقابل شهرداری آستارا دیگر موفق به گلزنی نشده بود، با سوپرگل روز گذشته خود توانست حکم دومین پیروزی متوالی شاگردان ویسی را امضا کند و تیمش را به جایگاه دهم برساند؛ گل زیبایی که ضمن به پیروزی رساندن خیبر توانست به روند شکست‌ناپذیری سبزپوشان خرم‌آبادی برای پنجمین بازی متوالی ادامه بدهد.

خیبر خرم آباد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌اند و پیروزی مقابل آنها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

اینطور که پیداست پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آنها با احتساب جام حذفی در ۷ بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال