Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:15:02 GMT

راه‌اندازی رینگ طلایی اطراف حرم مطهر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۳۲۴

راه‌اندازی رینگ طلایی اطراف حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی نیک با اشاره به تغییر برخی خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی در شهر قم، اظهار کرد: بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیک و لزوم تغییر در بعضی از مسیرهای اتوبوس‌ها برای کاهش زمان و طول سفر رینگ طلایی حرم مطهر راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خطوط اتوبوسرانی را در حال حاضر تلفیقی از خطوط قطری و شعاعی دانست و افزود: در حال حاضر به تلفیقی از خطوط قطری و شعاعی رسیده‌ و برخی از خطوط قطری که تبادل سفر در آن وجود داشته حفظ‌شده اما در برخی از خطوط که تبادل سفر وجود ندارد تغییراتی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک با ابراز رضایت شهروندان در تغییرات ایجادشده در مسیر اتوبوس‌ها، تصریح کرد: درمجموع این اصلاحات علاوه بر ایجاد رضایتمندی شهروندان توانسته حمل‌ونقل شهری را تسهیل کرده و ترافیک هسته مرکزی شهر را ساماندهی کند.

وی راه‌اندازی رینگ طلایی حرم مطهر را اتفاقی قابل‌توجه در این تغییرات خواند و بیان کرد: با قطری شدن خطوط و تبدیل بخشی از خیابان‌های اطراف حرم به پیاده راه عبور و مرور برای افراد سالخورده سخت شده و با راه‌اندازی رینگ طلایی بخشی از این مشکلات نیز مرتفع شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، نحوه عملکرد رینگ طلایی اطراف حرم مطهر را تشریح کرد و ادامه داد: رینگ طلایی  اطراف حرم به‌صورت ساعت‌گرد، مردم را با سرفاصله زمانی کم جابه‌جا کرده و شهروندان را به سمت خطوط اصلی هدایت می‌کند.

نیک هزینه جابه‌جایی این مسیر را ۱۸۰ تومان اعلام و تأکید کرد: این مسیر با حداقل کرایه و برای تسهیل جابه‌جایی مسافران در اطراف حرم طراحی‌شده و کرایه ۱۸۰ تومان برای آن مشخص‌شده است.

وی راه‌اندازی خط اتوبوس به سمت شهرک شکوهیه را نیز مطرح کرد و یادآور شد: همگام با تحقق شعار سال در پشتیبانی از تولید یکی از اقدامات مهم راه‌اندازی خط اتوبوس به سمت شهرک شکوهیه بوده که متأسفانه هنوز استقبالی از آن نشده و امیدواریم این خط نیز موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم اتوبوس شهرداری ترافیک راه اندازی رینگ طلایی اطراف حرم حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود