Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@07:32:25 GMT

(ویدئو) پاسخ روحانی به وزیر بهداشت: الان وقت شعار نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۵۷۰

(ویدئو) پاسخ روحانی به وزیر بهداشت: الان وقت شعار نیست

فرارو- رییس جمهوری امروز در نشست هیات دولت به سخنان اخیر وزیر بهداشت و دیگر مقامات بهداشت و درمان درباره نقش سفرهای نوروزی در گسترش ویروس کرونا واکنش نشان داد و آن را رد کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به شیوع کرونا گفت: «همه کشورها در یک موج بزرگی گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی فکر می کنند چون عید نوروز بود و عده‌ای مسافرت رفتند، سبب شیوع بیشتر شده درحالی که دنیا و کشورهایی هم که عید نوروز نداشتند گرفتار هستند. البته ترددها، دورهمی‌ها، مراعات نکردن همه تاثیرگذار است اما دنیا با موج جدیدی مواجه شده و همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم و الان وقت شعار نیست و الان وقت عمل است.»

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان بار بسیار سنگینی بر دوش دارد، گفت: "ما قدردان آنها هستیم و این کار عظیم و بزرگ را انجام می‌دهند. همه مسوولان در سراسر کشور مسئولیت بزرگی دارند و باید ما ‌نشان دهیم که همه اصولی که به ما گفته شده همه آنها را اجرا و پیاده کنیم."

روحانی با تاکید بر اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌شود،‌ گفت: "من به عنوان فردی که در این موضوع مسوولیت دارم و از ابتدای از موضوع مطلع بوده و همه آمارها در دستم است و هر روز هم آمار را می خوانم، هیچ چیز جز این نیست. هر موقع که مراعات و رعایت شیوه نامه ها به ۸۵ درصد و ۹۰ درصد می رسد، همه چیز درست می شود. اما هم اینکه شیوه نامه‌ها رها می‌شود و توجه نمی‌شود و مقدار رعایت پروتکل ها به ۴۰ تا ۵۰ درصد می‌رسد، بار دیگر همه چیز به هم می ریزد. به عبارتی همه این مسائل دست خود مردم است. ‌البته همه مسوولیت داریم و هیچ کس نمی تواند از این مسوولیت عبور کند، اما اساس کار این است که شیوه نامه ها رعایت و اجرا کنیم."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن روحانی وزیر بهداشت سعید نمکی شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»
روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

 روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…» پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

 

منبع: انتخاب

tags # حسن روحانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟