Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:21:20 GMT

رکوردشکنی چلسی در بین تیم‌های انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۷۵۳

رکوردشکنی چلسی در بین تیم‌های انگلیسی

چلسی با صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صاحب یک رکورد بین تیم‌های انگلیسی شد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام دو دیدار آغاز شد. چلسی که در دیدار رفت با دو گل در پرتغال پورتو را شکست داده بود در دیدار برگشت با یک گل شکست خورد اما توانست به دور بعد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی توانست برای هشتمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و بالاتر از منچستریونایتد صاحب رکورد بیشترین حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین باشگاه های انگلیسی شد.

منچستریونایتد با ۷ حضور در نیمه نهایی در رده دوم بیشترین حضور در این مرحله از رقابت‌هاست.

چلسی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار رئال مادرید - لیورپول مصاف خواهد داد و در طرف دیر نیز پاری سن ژرمن با برنده دیدار منچسترسیتی - دورتموند قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم های فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

چلسی در سال ۲۰۱۲ با صعود به فینال لیگ قهرمانان توانست تنها قهرمانی خود را با شکست بایرن مونیخ در ضربات پنالتی به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی لیگ قهرمانان اروپا نهایی لیگ قهرمانان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس