Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، بزرگترین خرگوش جهان از خانه صاحب آن به سرقت رفته و او پاداش ۱۰۰۰ پوندی (۱۴۰۰ دلار) را برای شخصی که آن را برگرداند تعیین کرده است.

صاحب این خرگوش عظیم الجثه که با نام «داریوس» در لیست رکورد‌های گینس ثبت شده، می‌گوید که خرگوش او شنبه شب گذشته از قفسش ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنت ادواردز (۶۸ ساله) صاحب داریوس، وقتی صبح روز بعد متوجه شد که این خرگوش که در باغ خانه اش در شهر «استولتون» در غرب انگلیس گم شده است، غافلگیر شد.

ادواردز با انتشار تصویری از این حیوان دست آموز در توئیتر، از کسانی که داریوس ۱۰ ساله را دزدیده اند خواست تا آن را بازگردانند.

او گفت: من وحشت کردم و احساس بیماری دارم؛ امروز من احساس بدتری نسبت به دیروز دارم و این سرقت را به پلیس گزارش کردم. متأسفانه افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند او تولید مثل کند، اما او برای این کار پیر است.

صاحب این خرگوش افزود: «داریوس در حال پیر شدن است و از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کند ... بنابراین هیچ کس دیگری نمی‌تواند غذای مناسب به او بدهد ... رژیم وی تغییر کرده است و مدت زیادی زنده نخواهد ماند مگر اینکه برگردانده شود.»

ادواردز معتقد است که ناپدید شدن داریوس برنامه ریزی شده بوده است، زیرا سارقان باید از یک مزرعه مجاور عبور کنند تا بتوانند به کلبه او که با میخ و قفل محافظت شده، وارد شوند.

او ادامه داد: «من قبلاً اجازه می‌دادم مردم بیایند و به او نگاه کنند و بچه‌ها با او عکس می‌گرفتند ... او معروف است؛ بنابراین افراد زیادی هستند که این مکان را می‌شناسند.»

صاحب این خرگوش گفت: «من با او ملاقات خواهم کرد، باید مثبت فکر کنم، زیرا بسیار ناراحت هستم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بزرگترین خرگوش رکورد گینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • اتفاق مرموز؛ چرا دشمن حسن یزدانی بزرگترین طرفدارش شد؟!
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان