Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:47:25 GMT

مرحله گروهی آسان در انتظار پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۹۳۷

مرحله گروهی آسان در انتظار پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان مشکلی در مرحله گروهی ندارند و در مرحله حذفی دیدارها سخت و دشوار خواهد شد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی درباره دیدار امشب پرسپولیس مقابل الوحده امارات در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من که مثل آب خوردن الوحده را می‌بریم. در کل پرسپولیس هیچ مشکلی در مرحله گروهی ندارد و در مرحله حذفی هست که بازی‌ها سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص غیبت «سعید آقایی» و «فرشاد فرجی» در این مسابقات و تاثیرش روی کار پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من که مشکلی پیش نمی‌آید. پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست و آنقدر بازیکن دارد که جای آقایی و فرجی را پر کنند.

بیشتر بخوانید:

الوحده با ۴ غایب مقابل پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس در مورد زوج «عیسی آل‌کثیر» و «شهریار مغانلو» در نوک خط حمله این تیم گفت: عیسی قبلا خودش را نشان داده و ثابت کرده می‌تواند از پس کار بربیاید. مغانلو هم بازیکن بسیار خوبی است. اما در تمرینات تیم نیستیم که بدانیم بهتر است چه کسی بازی کند. در این شرایط بهترین تصمیم گیرنده کادر فنی است.

محمدخانی درباره مشکلات فراوان پرسپولیسی‌ها در کشور هند، اظهار داشت: نمی‌دانم کنفدراسیون فوتبال آسیا بر چه اساسی میزبانی این گروه را به هند داده است. مگر هند در فوتبال آسیا جایگاهی دارد؟ اصلاً آنها در فوتبال آسیا چه قدرتی دارند؟

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، امکانات و حتی شرایط کرونا در آنجا خوب نیست اما کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانی را به هند داده که جای تعجب دارد. کاش به جای هند قطر میزبان بود، چون آنها قبلا امتحانشان را پس داده‌اند و نشان دادند که چقدر قانونمند هستند، اما هندی‌ها حتی نتوانستند جواب تست کرونای تیم پرسپولیس را به موقع بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم اعضای تیم آنجا به کرونا مبتلا نشوند چون شرایط سخت خواهد شد. تنها استرس و نگرانی من همین بحث کرونای کاروان پرسپولیس است. امیدوارم با خوبی و خوشی بچه‌ها به ایران برگردند.

پرسپولیس در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های گوا هند، الریان قطر و الوحده امارات هم‌گروه است. سرخپوشان امشب (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ در نخستین دیدار به مصاف الوحده می‌روند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فرشاد فرجی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 ناصر محمد خانی مرحله گروهی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، از ساعت 17:30 دقیقه چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا میان دو تیم ویتنام و ازبکستان برگزار می‌شود، تا حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی هم میان دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینکه با توجه به اینکه ازبکستان میزبان جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، در صورتی که این تیم بتواند ویتنام را شکست بدهد و با صعود به نیمه نهایی به مانند ایران، تایلند و تاجیکستان سهمیه بگیرد، یک سهمیه دیگر برای آسیا باقی خواهد ماند که باعث می‌شود مسابقات پلی آف میان 4 تیم حذف شده افغانستان، قرقیزستان، عراق و ویتنام شکل هیجان انگیزی به خود بگیرد و حتی نفس گیرتر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال شود.

بر این اساس و در صورت پیروزی ازبکستان در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی، ویتنام عنوان بازنده این مسابقه روز جمعه در یکی از مسابقات پلی آف به مصاف قرقیزستان می‌رود و دیگر مسابقه پلی آف هم میان عراق و افغانستان برگزار خواهد شد. درنهایت برای تعیین پنجمین سهمیه فوتسال ایران در آسیا همزمان با دیدار فینال و رده بندی شاهد نبرد حساس برنده پلی آف یک و دو هم خواهیم بود.

البته تمام این احتمالات به پیروزی ازبکستان در بازی آخر مرحله یک چهارم بستگی دارد که از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز