Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@03:00:51 GMT

گام اول قرمزها در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۹۴۲

گام اول قرمزها در آسیا

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امروز و از ساعت ۱۹ در گوای هند به مصاف الوحده امارات خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و جز مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روزهای اخیر قرمزها حواشی زیادی را در سفر خود به هند تجربه کردند و به دلیل احتمال ابتلای کاروان این تیم به بیماری کرونا در خطر حذف از لیگ قهرمانان قرار داشتند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک که بهترین گلر لیگ قهرمانان در فصل گذشته رقابت‌ها لقب گرفت، در طول فصل لیگ برتر نیز مطمئن نشان داده است، کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای خواهد کرد بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و علی شجاعی چهار مدافع قرمزها برابر تیم اماراتی هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها در لیگ برتر کشور عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم شأن موفق ظاهر شده‌اند و باید دید در لیگ قهرمانان نیز چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است به دلیل غیبت فرشاد فرجی و سعید آقایی در اردوی تیم سیامک نعمتی به پست دفاع راست خواهد آمد و شجاعی فیکس خواهد شد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با الوحده، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد تغییرات زیادی را در خط میانی قرمزها نخواهیم دید و یحیی و همکارانش به این بازیکنان اعتماد کافی دارند.

مهاجمان

شهریار مغانلو و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

کد خبر 486790

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی الوحده امارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!