Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از دیروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود.

در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با تسوچیکا شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن مبارزه می کند.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آزات سادیکوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی ابراهیمی در گروه 2 در کشتی نخست خود مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی در مبارزه بعد نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل کالیدین آسیکیف از قرقیزستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با توجه به غیبت علی الکابی از عراق به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف یرولان ایسکاکوف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قزاقستان می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی مرحله نیمه نهایی دور بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا