Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دروس عملی در شهر‌های زرد و آبی به صورت حضوری برگزار می‌شود به طوری که هریک از دانشگاه‌ها باید خوابگاه و شرایط لازم را برای حضور دانشجویان مهیا کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هم اکنون زیرساخت‌های آموزشی در تمامی کشور برای آموزش مجازی وجود دارد و کارشناسان حوزه آی‌تی در مراکز علمی، آموزش‌های لازم را دیده‌اند، گفت: اکنون به طور میانگین شاهد وجود کیفیت آموزشی نزدیک به 60 درصد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دروس عملی در شهر‌های زرد و آبی به صورت حضوری برگزار می‌شود، اما در شهر‌هایی که وضعیت قرمز و نامطلوبی دارند، برگزاری این دروس غیرقانونی است. در واقع شهر‌های زرد و آبی نیز باید شرایط لازم را از نظر خوابگاهی و امکانات رفاهی برای حضور دانشجویان مهیا کنند.
آقای خاکی صدیق تصریح کرد: در حوزه آموزش عالی، تولید و موانع تولید جزو سیاست‌های وزارت علوم بوده که امسال نیز در راستای این سیاست، آموزش‌ها را با تأکید بر مهارت‌افزایی و مهارت‌محوری دانشجویان دنبال می‌کنیم. این در حالی است که ترم جاری نسبت به ترم تحصیلی گذشته، وضعیت آموزش الکترونیکی ما در کشور وضعیت بهتری دارد، اما باید به این نکته اشاره کنم که همچنان تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم.
وی گفت: کیفیت آموزشی به طور میانگین در سطح کشور نزدیک به 60 درصد می‌رسد که در بعضی از مناطق این عدد رو به افزایش بوده و در بعضی از شهر‌ها نیز کمتر از آن است که به مرور زمان با آموزش‌های کارشناسان این وضعیت بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملی زرد آبی حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود