Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:28:03 GMT

دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۵۱۲

دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دفترچه ها شامل صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و ایرانیان(صرفا بیماران خاص) است.

وی افزود: تمدید دفترچه های بیمه سلامت به منظور کاستن از مراجعات بیمه شدگان سلامت به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی یادآور شد: با تمدید دفترچه بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر پیشخوان نیست و این کار بصورت سیستمی صورت می گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام اظهار داشت: ۳۴۶ هزار نفر از جمعیت استان را در قالب صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار روستاییان و عشایر، ایرانیان و سلامت همگانی را تحت پوشش دارد.

رحیمی یادآور شد: این بیمه، سالانه بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می‌کند.

 وی ادامه  داد: بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می کند و بطور میانگین هر بیمار کرونایی ۴۰ میلیون ریال برای سازمان بیمه سلامت هزینه دارد.

۳۴۶ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای ۲۸۶ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۲۱ دفتر پیشخوان تحت پوشش است.

برچسب‌ها ایلام بیمه سلامت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام بیمه سلامت بیمه درمان ایلام بیمه سلامت بیمه درمان اخبار کنکور بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت