Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرهام مقصودلو ورزشکار گلستانی با کسب ۱۳ برد، ۲ مساوی و بدون باخت و مجموع ۱۴ امتیاز عنوان نخست مسابقات شطرنج قهرمانی کشور را کسب کرد.

این استاد بزرگ ۲۰ ساله شطرنج با قهرمانی در مسابقات کشوری به ریتینگ ۲ هزار و ۶۹۸ رسید و ۲ واحد با کسب لقب سوپر استاد بزرگ فاصله دارد.

**

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: شرور مسلحی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت در اهالی کرده بود به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

رضا آریان پور نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در نامه‌ای خطاب به نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواستار فراهم شدن زمینه استقرار پزشکان فوق تخصص و متخصص در بیمارستان‌های شرق گلستان شد.

در این نامه آمده است: نیمه شرقی گلستان شامل هفت شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، گالیکش، مراوه‌تپه، آزادشهر و رامیان با حدود یک میلیون نفر جمعیت فاقد جراح‌های قلب، اطفال و عروق است و این موضوع منجر به سرگردانی بیماران و ایجاد هزینه‌های جانی و مالی فراوان برای مردم منطقه شده است.

**

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ۵۹۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و حال ۳۵ نفر آنان وخیم است.

بر اساس رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور، گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، بندرگز، کردکوی، گالیکش و مینودشت در وضعیت قرمز کرونایی، آق قلا، بندرترکمن، رامیان، علی آبادکتول و کلاله در وضعیت نارنجی و گمیشان و مراوه تپه نیز در وضعت زرد قرار دارند.

**

سیدسعید جباری دادستان گالیکش از کشف ۸۸۰ کیلوگرم آرد خبر داد و گفت: این آردها سهمیه نانوایی‌های دولتی بود اما به صورت غیرقانونی در منزل فردی در این شهرستان انبار و با نرخ آزاد در یک سوپرمارکت فروخته می‌شد.

**

مدیر غله و خدمات بازرگانی گلستان از آمادگی خرید تضمینی گندم و کلزا کشاورزان خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی ‌برداشت حدود ۸۰ هزار تن کلزا در استان، ۴۲ مرکز خرید این اداره کل از ۲۰ اردیبهشت برای خرید تضمینی فعال می‌شود.

سیدخالق سجادی افزود: همچنین براساس پیش بینی‌ها، امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم در گلستان برداشت می‌شود و حدود ۱۰۰ مرکز، خرید تضمینی این محصول استراتژیک را انجام خواهند داد.

**

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی مینودشت گفت: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه به ۲ دستگاه وانت نیسان و کامیونت مشکوک و در بازرسی از آنها پنج تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق را کشف کردند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا گرگان مینودشت گلستان انتظامی شطرنج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا گرگان گنبدکاووس ویروس کرونا گرگان مینودشت گلستان انتظامی شطرنج بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت شهرستان گنبدکاووس آغاز شد
  • گنبدکاووس در روز جمعه، پژواک صدای استان گلستان می‌شود
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور