Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال شب گذشته دومین تمرین آماده سازی خود را در شرایطی برگزار کرد که آبی پوشان متوجه شدند بازی بامداد جمعه در  زمین شماره 2 مجموعه ورزشی ملک عبدالله شهر جده برگزار می‌شود.

این در حالی است که معمولا بازی‌های تیم‌ها به خصوص در سطح لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره یک مجموعه‌های بزرگ برگزار می‌شود اما مسابقه تیم‌های استقلال در زمین شماره 2 این مجموعه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مساله باعث شد تا فرهاد مجیددی شب گذشته با ناظران AFC صحبت کند.

فاصله هتل تیم استقلال تا محل تمرین این تیم نزدیک به 90 دقیقه است و حتی قرار بود در صورت لزوم زمین تمرین نماینده ایران تغییر کند اما از آنجا که کیفیت زمین تمرین مناسب است مسئولان استقلال واکنشی به تغییر زمین نداشته تا تمرینات این تیم در محل قبلی برگزار شود.

تیم فوتبال استقلال امشب آخرین تمرین خود را پیش از بازی با الاهلی عربستان برگزار خواهد کرد.آبی پوشان ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه به مصاف نماینده عربستان می‌روند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا ملک عبدالله استقلال و الاهلی عربستان استقلال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد