Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل از صدور ۳۳ هزارو ۹۲۴ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان خبر داد و گفت: این میزان برگ معاینه فنی در سال گذشته صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان اردبیل خبر داد و افزود: در سال گذشته، ۳۸ هزارو ۸۹۳ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را ۴ هزارو ۹۶۹ مورد عنوان کرد و گفت: ۳ هزارو ۹۵۹ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش یافته است.

شیرین زاده گفت: از ۳۸ هزار و ۸۹۳ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان ۲۹ هزارو ۹۶۵ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

او تصریح کرد: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می‌شوند می‌توانند کمک موثری به شهر‌ها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی خودرو ناوگان حمل و نقل راهداری اردبیل مراکز معاینه فنی مراکز معاینه فنی برگ معاینه فنی استان اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان