Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت یمن در صنعاء ورود نفت کش جدید حامل فرآورده‌های نفتی از میان کشتی‌های توقیف شده توسط ائتلاف سعودی به بندر الحدیده را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، شرکت نفت یمن اعلام کرد که طرف‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی- عربستانی ۱۰ کشتی نفتی از جمله یک کشتی حامل گاز را توقیف کرده‌اند.

این شرکت اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی به توقیف ۹ کشتی نفتی با مجموع محموله ۲۴۶ هزار و ۸۵۵ تن از ماده بنزین و گازوئیل از بیش از چهار ماه قبل ادامه می‌دهد و این اقدام علی رغم این است که تمامی بررسی‌ها از طریق هیات تحقیقات و تفتیش در جیبوتی (UNVIM) انجام و مجوزهای سازمان ملل که تاکیدی بر مطابقت داشتن با شروط است، حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه شرکت نفت یمن آمده است: این توقیف کردن با بندهای توافق بین المللی حقوق بشر و اصول قوانین بین المللی و قانون درگیری‌های مسلح و تمامی قوانین و عرف‌های بین الملل معمول مغایرت دارد و به صورت دائم، جوهره و اهداف توافق سوئد را نادیده می‌گیرد؛ توافقی که بر لزوم تسهیل در رسیدن منابع اساسی و کمک‌های انسانی به بندر الحدیده در راستای برآورده ساختن نیازها و خواسته‌های مردم یمن تاکید دارد.

شرکت نفت یمن در صنعاء تاکید کرد که نقش سازمان ملل جهت تسهیل در واردات کالاهای اساسی به یمن همچنان نمود عملی نیافته است و از وضعیت رکود و جانبداری شرم آور خارج نشده است.

عمار صالح الأضرعی، مدیرکل اجرایی شرکت نفت یمن گفت که تمامی کشتی‌ها در مقابل سواحل جیزان از بیش از نیم سال قبل توقیف شده‌اند هرچند که مجوزهایی را از کمیته تحقیق و تفتیش سازمان ملل "UNVIM" کسب کرده بودند.

این اظهارات الأضرعی در واکنش به این مطرح شد که وزیر خارجه در دولت مستعفی یمن ادعا کرد که نفت‌کش‌ها وارد بندر الحدیده در غرب یمن شده‌اند.

احمد بن مبارک، وزیر خارجه در دولت مستعفی در توئیتی نوشت: دولت (مستعفی) یمن اجازه ورود تعدادی از کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی به بندر الحدیده را داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت نفت یمن بندر الحدیده شرکت نفت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است