Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: پویش بیرلیک زمانی به منظور کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌هایی که کسب و کارشان با شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، در آذربایجان‌غربی آغاز به فعالیت کرد. - اخبار استانها -

عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: پویش بیرلیک زمانی به منظور کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌هایی که کسب و کارشان با شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، در آذربایجان‌غربی آغاز به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پویش از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده و در تلاش هستیم با کسب و کارهایی که با شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند را از طریق تسهیلات قرض الحسنه و همچنین با مساعدت خیران کارآفرین حمایت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با دعوت از مردم نیکوکار استان برای پیوستن به این پویش، اظهار کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کد دستوری #1*8877* و همچنین سایت  www.emdad.ir  در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.

پویش‌های کمیته امداد برای کمک به مددجویان و نیازمندان هرمزگانی در ماه رمضان آغاز شدممنوعیت فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی با استفاده از امکانات کمیته امداد350 هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد استان گیلان توزیع می‌شود

وی بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان، 50 آشپزخانه مهدوی در آذربایجان‌غربی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

سهندی افزود: آشپزخانه‌های مهدوی از امروز آغار به فعالیت می‌کنند و  تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از 90 هزار بسته جیره خشک و غذای گرم در میان نیازمندان و مددجویان استان توزیع می‌کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی هم‌اکنون 186 هزار و 389 نفر را در استان زیر چتر حمایتی خود قرار داده است.

سهندی افزود: این تعداد مددجوی تحت حمایت در آذربایجان‌غربی  برابر با  90 هزار و 923 خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در سال 99، دو هزار و 476 خانوار برابر با دو هزار و 969 نفر جدیدا تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند که این تعداد در مقایسه با سال 98، از لحاظ خانوار دو درصد و از لحاظ جمعیت یک درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد آذربایجان غربی آذربایجان غربی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه موسویان صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با محوریت سیاست‌های ابلاغی در حوزه جوانی جمعیت که در ارومیه برگزار شد، گفت: مساجد در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش‌آفرین باشند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از مادران شاغل در محلات ۷۰ مهدقرآنی در مساجد استان فعالیت می‌کنند، گفت: اجرای طرح مادر کتابخوان و فرزند آگاه، برپایی موکب فرزند و مادری با محوریت تبیین ویژگی‌های حضرت زهرا (س) در فضاهای فرهنگی، برگزاری نشست تخصصی طلیعه کوثر با حضور مسئولین سمن‌های فعال سبک زندگی فاطمی، برپایی نمایشگاه من و کودکم از جمله اقداماتی است که در زمینه افزایش جمعیت در حال انجام است.

برگزاری پویش مهر فاطمی در آذربایجان غربی

وی برپایی کافه گفتگو و اعزام راوی به مدارس دخترانه برای بهبود دیدگان نسل جوان نسبت به موضوع‌های خانواده، برپایی جشن روز مادر در مهدهای قرآنی مساجد، برگزاری پویش مهر فاطمی، اهتمام برای آزادسازی مادران جرایم مالی غیرعمد به ویژه مادران باردار و دارای فرزند کودک، تجلیل از مادران شاغل به ویژه افراد فعال در حوزه جمعیت، برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و توانمندی بانوان سرپرست خانوار از دیگر فعالیت‌های سازمان جامعه زنان سپاه استان است.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی بین مادران، تجلیل از پزشکان، پرستاران و بهیاران فعال در حوزه جمعیت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت، راه‌اندازی گروه‌های واسطه‌گری ازدواج، راه‌اندازی غرفه کودکان با بهره‌گیری از مشاوران جوان و اسلامی در حاشیه کارگاه‌ها، برپایی پویش بوسه بر دستان مادر، توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی در محلات، برگزاری اردوهای تفریحی، تجلیل از پایور خواهر دارای ۵ فرزند از دیگر برنامه‌های جوانی جمعیت جامعه زنان سپاه به شمار می‌رود.

برگزاری جشن وصال گروهی برای ۴۴ زوج با هدف ترویج ازدواج آسان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزاری جشن وصال گروهی برای ۴۴ زوج با هدف ترویج ازدواج آسان، برگزاری کارگاه‌های جوانی جمعیت به صورت متناوب در طول سال، ارتباط مستمر با سمن‌های فعال در حوزه خانواده و فرزند، تهیه پوسترهای سرمایه‌های زندگی و توزیع در مکان‌های عمومی، تعامل با شهرداری ارومیه و الصاق پوسترها در ناوگان عمومی، برگزاری نشست‌های تخصصی جوانی جمعیت به صورت حضوری و مجازی برای نخبگان و تجلیل از مادر بسیجی دارای خانواده خوش جمعیت در حاشیه نشست‌ها، انتشار ویژه‌نامه جمعیت و تعامل با گروه‌های درون سازمانی و برپایی جشن ازدواج آسان برای زوج‌های روستایی را از جمله فعالیت‌های این حوزه عنوان کرد.

موسویان تهیه جهیزیه و مسکن برای زوج‌های کم‌برخوردار، توزیع کتاب با موضوع جمعیت و خانواده و فرزندآوری، راه‌اندازی پویش دیوارنویسی، برگزاری نشست‌های مجازی با هدف آموزش، پویاسازی شبکه‌های کنشگری در حوزه جمعیت و خانواده، دیدار با مادران خوش جمعیت، حمایت چهره به چهره از مادران کم‌برخوردار و پخش مستند «خونریزی» در پایگاه‌ها با هدف آشنا شدن مادران از عوارض مخرب سقط جنین را از دیگر برنامه‌های جامعه زنان سپاه در حوزه جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6098024

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است