Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار منزل مسکونی در روستای سرنمک بخش بیرانوند خرم آباد یک کشته و هفت مجروح بر جا گذاشت.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: بر اثر انفجار یک باب منزل مسکونی در روستای سرنمک، هفت نفر مجروح و یک نفر جان باخت.
 

«مهرداد فلاح» در تشریح این حادثه، زمان رخداد این حادثه را ساعت 6:45  امروز 25 اسفندماه در روستای سرنمک بخش بیرانوند اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه شماره 4 سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این انفجار باعث تخریب کامل منزل مسکونی و خسارت دیدن منزل مسکونی همجوار شد که با حضور آتش‌نشانان ، محل حادثه ایمن سازی و اقدامات لازم در راستای جلوگیری از ریزش آوار انجام پذیرفت.
 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خرم آباد با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه و بر اثر شدت انفجار یک نفر از ساکنین (یک نفر خانم) جان باخته و هفت نفر مجروح شده اند‌ افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشته و مجروح آتشنشانی انفجار روستای سرنمک منزل مسکونی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در منزل قدیمی در مرکز شهر بجنورد بارگیری و تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهرم نظارتی در املاک محصور ندارد اما به محض طرح شکایت ساکنین محل، رسیدگی به مطالبات شهروندان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و وارد عمل می‌شویم.

کشمیری بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مکان به دلیل انباشت زباله‌های خیس، متعفن شده است، در ادامه خدمات شهرداری انجام خواهد گرفت.

گفتنی است این حجم از زباله دپو شده در خیابان شهید بهشتی جنوبی، مشکلات متعدد زیست محیطی را برای ساکنین محل ایجاد کرده و با تماس ساکنین و اقدام به موقع شهرداری پس از اخذ مجوزهای لازم از دادگستری و طی حضور مأمورین کلانتری، این مکان از زباله تخلیه شد.

کد خبر 6086105

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد