Web Analytics Made Easy - Statcounter

یار محمدی گفت: مراسم جز خوانی و ترتیل خوانی قرآن در مسجد علی بن ابی طالب ملایر در طول ماه رمضان برگزار می شود.

 «ایرج یار محمدی»در گفت و گو با خبرنگار شبستان در  ملایر گفت:  هم زمان با ماه مبارک رمضان  مه ساله برنامه جزخوانی قرآن کریم  در ملایر برگزار می‌شود.

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: از برگزاری  طرح ختم قرآن جزء خوانی وترتیل خوانی قرآن ویژه ماه مبارک رمضان  در مسجد علی بن  خبر داد و گفت: این مراسم هرروزساعت:17الی18/30عصر مکان:بلوار15خردادکوچه شهیدخدایارحقداده مسجدعلی بن ابیطالب (ع)  از ابتدای ماه رمضان شروع و تا انتهای ماه رمضان ادامه  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این مراسم باحضورقاریان برجسته شهرستان  برگزار می‌شودو وهمچنین اجرای برنامه های متنوع دیگرفرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان و قرعه کشی روزانه درمراسم بارعایت پروتکلهای بهداشتی توسط پایگاه  فرهنگی اجتماعی مسجدعلی بن ابیطالب برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 پایگاه  فرهنگی  و اجتماعی در مساجد شهر ملایر فعال است گفت: با توجه به شرایط کرونا فعلا پایگاه‌های دیگر ه صورت حضوری فعالت ندارند اما در فضای مجازی فعالیتهای دینی و قرآنی دارند که در صورت بهتر شدن وضعیت برنامه های قرآنی و محافل قرآنی را در این پایگاه‌ها خواهیم داشت
یارمحمدی با بیان اینکه  مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در مساجد شهرستان، حسینیه‌ها و تکایا ،ادارات و منازل نیز در صورت بهتر شدن وضعیت انجام خواهد شد گفت:  در طول سال بیش از یکصد جلسه قرآنی خانگی در ملایر فعالیت دارند.

 یار محمدی  ار برگزاری  مسابقه ویژه قرآنی در فضای مجازی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه  تفسیر، مفاهیم آموزش‌های قرآنی ، نقاشی کودکان و... در فضای مجازی با محتوای قرآن و معارف دینی نیز در کانال های مرتبط بارگزاری می‌شود.


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی روستاهایی که به استاد و مربی قرآن نیاز دارند برگزار خواهد شد.

  وی همچنین به اعزام کاروان قرآنی در مناطق مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: این کاروان نیز با هدف ترویج فرهنگ قرآن برنامه‌های قرآنی ، برنامه‌های آموزشی و روخوانی تجوید و آموزش قرآن در حسینیه ها مساجد و ... در محلات مختلف شهرستان انجام خواهد شد .
کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان این که همزمان با شب های قدر نیز برنامه های مختلفی پیش بینی شده است گفت این برنامه ها نیز در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود .
وی همچنین با اشاره به برگزاری همه ساله برنامه ختم قرآن در ماه مبارک رمضان افزود: سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر مراسم جز خوانی قرآن شهرستان ملایر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ماه مبارک رمضان برگزار می شود خوانی قرآن برنامه ها ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • قرآن همه چیز ماست
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد