Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@07:52:19 GMT

میان کارگزاران نظام و مردم نباید فاصله باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۸۵۱

میان کارگزاران نظام و مردم نباید فاصله باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از خانه ملت، قالیباف صبح امروز در دیدار با مدیران کل بخش‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایجاد رقابت و تلاش جمعی و تحول ضروری است گفت: در غیر این صورت روزمرگی همچون خاک مرده‌ای بر ما پاشیده می‌شود و گویی بود و نبود ما فرقی ندارد و احساس بی‌هویتی خواهیم کرد، لذا هدف و فلسفه برگزاری این جلسات ایجاد ارتباط بیشتر و برادری و انس و الفت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچگونه حجاب و فاصله‌ای میان کارگزار و مردم نباید وجود داشته باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون بیماری کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی‌توان از مردم فاصله گرفت.

قالیباف با یادآوری روزهای جنگ تحمیلی، گفت: شاید چنین فضاهایی از نظر بسیاری از مدیران رویایی به نظر آید، اما ما نبود این فاصله‌ها را در ایام جنگ تحمیلی به کرات دیده و تجربه کرده‌ایم، بنابراین باید گفت؛ پشت خاکریزها، نماد و مصداقی از اخوت، برادری و همراهی رزمندگان و جان برکفان وطن بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اعتماد مدیران و مسئولان به یکدیگر همچون زمان جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: آن زمان در مخیله کسی خطور نمی‌کرد که مثلاً برادری که در جبهه صحبت می‌کرد، قصد و هدفش مسائل دیگری است، اما این روزها چنین نیست.

وی اضافه کرد: بهتر است در روزهای معنوی ماه مبارک رمضان از خدا بخواهیم این نوع باورها را در ما بپروراند و وجدان‌مان همیشه بیدار باشد، همچنین هیچگاه در زندگی خود به دنبال مکر برای دیگران نباشیم، بلکه کار خود را با سیاست، دقت، ایمان، وجدان و تلاش انجام دهیم، حتی اگر طرف مقابل هرکاری را انجام دهد بدانیم که " وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ" بنا براین همه مسائل را باید به خدا سپرد، چراکه اگر رابطه خود را با خدا درست کنیم، خدا رابطه‌مان را با مردم، درست خواهد کرد.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه ایمان داشته باشیم که عزت و ذلت به دست خداست، افزود: امیدوارم همه در حق هم دعا کنیم و از خداوند بخواهیم در آغاز ماه مبارک رمضان این تحول را در یکایک ما به وجود آورد و خداوند توفیق بندگی و خدمت را به همه ما در مقابل این مردم شریف بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093086 برچسب‌ها محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی