Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از حمل ۴۵ هزار تن کالای اساسی از خوزستان به اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: در تامین ذخایر کالاهای اساسی، مشکلی وجود ندارد و انبارها و سیلوهای ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ثبت رکورد جدید در حمل کالای اساسی از خوزستان به اقصی نقاط کشور، اظهار کرد: در سه روز گذشته بیش از ۴۵ هزار تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط کشور حمل و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در خوزستان، در عرصه‌ حمل کالای اساسی نیز به دنبال ارائه خدمات شایسته به سایر مردم ایران هستیم.

جهان‌نژادیان با اشاره به رسالت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در تامین و توزیع گندم، روغن خام، شکر خام و برنج در کشور گفت: استان خوزستان به دلیل بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی شرایط بسیار مناسبی برای ورود و توزیع کالا میان سایر استان‌های کشور دارا است که همین موضوع باعث شده مقصد بسیاری از کالاهای اساسی جهت ورود به کشور و توزیع میان سایر استان‌ها قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در طول ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۳۳ هزار تن گندم، ۱۰ هزار تن روغن خام و بیش از یک هزار تن شکر و برنج از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط ایران حمل و توزیع شده است که این عملیات در نوع خود بی‌سابقه است.

 جهان‌نژادیان ادامه داد: این اقدامات در جهت ایجاد امنیت غذایی و توسط نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران، اداره‌کل گمرک، اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وضعیت ورود کالای اساسی در کشور گفت: در تامین ذخایر کالاهای اساسی، مشکلی وجود ندارد و انبارها و سیلوهای ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان غله کالای اساسی کالاهای اساسی اقصی نقاط کالای اساسی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟