Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 768 هزار و 562 نفر در کرمانشاه زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که حدود 39 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را شامل می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ایمان بیوس ، از مجموع افراد زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه 248 هزار و 553 نفر بیمه شدگان اصلی هستند و بقیه افراد تبعی تحت پوشش به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه 121 هزار و 707 نفر است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: افزایش سنواتی حقوق و همچنین میزان متناسب‌سازی مرحله دوم طبق ماده 96 از فروردین ماه در فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی لحاظ می‌شود.
وی با بیان این که میزان پرداختی به بازنشستگان براساس سابقه کاری آنها متفاوت است، توضیح داد: بازنشسته‌ای که در سال 1399 حقوق حداقلی یک میلیون و 900 هزار تومان دریافت کرده با اجرای مرحله اول متناسب سازی در مرداد 1399 و با داشتن 30 سال سابقه؛ حقوق وی به 2 میلیون و 800 هزار تومان و با اجرای ماده 96 و متناسب سازی مرحله دوم در فروردین ماه سال جاری حقوق اش به چهار میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که کمتر از 30 سال خدمت دارند حقوقشان به تناسب کاهش و برای کسانی که بیش از 30 سال خدمت کرده اند این رقم به نسبت بیشتر است.
بیوس همچنین گفت: کسانی که میزان مستمری آنان در سال برقراری بیشتر از حداقل دستمزد آن سال بوده است، در سال 1400 از حداقل 75 درصد نسبت مربوطه برخوردار می شوند و اگر کمتر از 75 درصد باشد، تا سقف 75 درصد ترمیم خواهد شد.
وی اظهار کرد: بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان در بن معیشت، بخشی دیگر در حق مسکن و بخشی در عائله مندی بوده است.
بیوس گفت: برای اولین بار در سازمان تامین اجتماعی، افزایش سالانه مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران در فروردین ماه محاسبه و پرداخت می شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجتماعی استان کرمانشاه تامین اجتماعی متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد