Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چلسی می گوید گل مهدی طارمی به این تیم بسیار فوق العاده بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شب گذشته چلسی با وجود شکست یک بر صفر مقابل پورتو توانست به لطف برد در بازی رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کند. بعد از این مسابقه، تیاگو سیلوا مدافع چلسی در مورد شکست تیمش گفت:

نمایش خوبی نداشتیم اما وظیفه مان را در دیدار رفت به خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به طارمی اجازه دادیم گلی فوق العاده بزن اما امیدواریم بتوانیم در پایان قهرمانی در این تورنمنت را جشن بگیریم.

سیلوا با وجود این که 36 سال دارد، هنوز در بالاترین سطح فوتبال بازی می کند. او در این باره گفت:

راز من سخت کوشی است. در تمام دوران فوتبالم خودم را برای مراحل پایانی فوتبالم آماده می کردم. الگویم مالدینی بود که توانست تا 40 سالگی فوتبال بازی کند. در 6 ماه آخر فوتبال او در کنارش بازی کردم و تجربه ای فوق العاده داشتم. از آن موقع به بعد دائم به این فکر بودم که خودم را به شکلی آماده کنم تا بتوانم در سنین بالا هم در بالاترین سطح بازی کنم. هنوز در لیگ قهرمانان بازی می کنم و می خواهم پا جای پای مالدینی بگذارم. امیدوارم بتوانم به بازی خوبم در این سطح ادامه دهم و در جام جهانی قطر نیز بازی کنم. 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) روزنامه ‌های پرتغال در تسخیر طارمی؛ یاد رونالدو زنده شد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • فوتبال تماشایی بولونیا زیر نظر تیاگو موتا / فیلم
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد