Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی با تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: این برنامه‌ها در دو بخش فارسی و عربی تولید شده است.

«مسلم رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به تشریح برنامه های صدا و سیما مرکز خوزستان به مناسبت ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: مرکز خوزستان امسال نیز مانند سال های گذشته  ماه ضیافت الهی را در سه بخش فارسی، عربی و رادیو شهری دزفول با هدف ایجاد فضایی معنوی همراه با نشاط و سر زندگی و نیز انعکاس آداب و رسوم ویژه اقوام مختلف استان مخاطبانش را همراهی می کند و با آنان زمزمه نیاز سر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود: به همین منظور سیمای خوزستان برنامه های ماه ضیافت الهی را در دو بخش فارسی، عربی با برنامه «سحرخیزان »به تهیه کنندگی و کارگردانی علی اکبر ابراهیمی زاده در سحرگاهان آغاز می کند و با ویژه برنامه «روشنی های شهر» به تهیه کنندگی علی زارعی و امین موحد ویژه افطار ادامه می دهد.

 

وی اضافه کرد: همچنین پخش «سریال کمدی غوزی» به کنندگی سید مهدی فاخر، سریال «سی سراب» به تهیه کنندگی محسن توکل فرد و «تلاوت قرآن کریم به صورت زنده» به تهیه کنندگی مجتبی همت پور، قرائت قرآن کریم ویژه «شهرستان ها»به تهیه کنندگی نهال سندان، برنامه «حدیث آسمانی» به تهیه کنندگی حسین فرهادزاده، «سلامت خونه» به تهیه کنندگی منوچهر برون، «تا اوج» به تهیه کنندگی عقیل نواصر و برنامه های دیگر مخاطبان خود را همراهی می کند.

 

رحیمی به برنامه های با موضوع آشنایی با آداب، رسوم  و فرهنگ روستاها و شهرهای استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: «باید و نبایدهای ماه رمضان»، بخش ویژه سلامت و تغذیه و نیز توصیه های پزشکی و بهداشتی در خصوص بیماری کرونا همچنین پرداختن به مسائل و موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از قبیل کسب روزی حلال و مناجات و ادعیه های رمضانی و ... از جمله بخشی از آیتم های این برنامه ها هستند.

 

وی با بیان اينکه معاونت صـدا نیز  علاوه بر برنامه های روتین خود  با محوریت ماه مبارک رمضان  مخاطبانش را بــا ویژه برنامه های متنوعی همراهی می کند گفت: این برنامه های عصرگاهی شامل «یک قدم تا خدا» ویژه افطار به تهیه کنندگی رضا رادمهر و نسترن شاهسواری و با گویندگی مهران نصرت پناه، برنامه «باسحرخیزان» به تهیه کنندگی محمودرضا ستایش و برنامه عربی «انتم والاذاعه» به تهیه کنندگی عبدالله طرفی و با گویندگی مرضیه حسینی، زینب بویرده، فرح احمدی و سید هاشم سید لطیفی است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: این برنامه ها در فضایی معنوی اما با نشاط با بخش‌ها و آیتم‌های مختلفی چون طرح مسائل اجتماعی و دینی، پرداختن به حکایات مختلف در قالب نمایش، اعجاز قرآنی و گزارش از مراکز خیریه احکام شرعی، مناجات، ادعیه و آواهای دلنشین رمضانی، تغذیه در رمضان با هدف  تغییر رفتارهای غذایی در این ماه مبارک و نیز ارائه سبک تغذیه سالم، شرح فرازهایی از نهج البلاغه و سخنان حضرت علی (ع) آیات و احادیث و ... تقدیم مخاطبان می شود.

 

وی با اشاره به تولید و پخش گزارش های موضوعی رمضان یاد آور شد: گفتگوی ویژه خبری، تهیه و ارســال اخبار تولیدی تلویزیونی و رادیویی به تهران و شبکه های سراسری از اقدامات همکاران معاونت خبر مرکز برای این ماه  است؛ همچنین همکاران فضای مجازی  و رادیو نما نیز مطالب متنوعی با موضوع ماه رمضان، شب های قدر و جشن های رمضان آماده کرده اند که شامل ساخت نماهنگ و موشن گرافی های کوتاه درباره بهداشت، روان شناسی، بخش پزشکی و آگاهی عمومی، مطالب مذهبی و دینی و همچنین تولید و انتشار پست های مرتبط با مناسبت های ماه رمضان از جمله آنها است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدا و سیمای خوزستان برنامه های ماه رمضان ماه مبارک رمضان تهیه کنندگی برنامه ها مرکز خوزستان صدا و سیمای ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران