Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@05:23:23 GMT

انگیزه خاص حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۹۰۹۸

انگیزه خاص حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس امروز ساعت ۱۹ با الوحده امارات دیدار می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس که یکی از نماینده های موفق ما در چند سال اخیر در آسیا بوده، امروز به مصاف الوحده امارات می رود. سال گذشته و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حامد لک ، دروازه بان پرسپولیس در یک نظرسنجی از سمت سایت فدراسیون فوتبال آسیا بهترین بازیکن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته حامد لک در ۸ مسابقه به میدان رفت که در مجموع چهار گل وارد دروازه اش شد که ۳ گل از آنها روی ضربات پنالتی بود و در بازی فینال با وجود باخت و حذف پرسپولیس، باز هم موقعیت های بسیاری را از تیم حریف گرفت و بدین ترتیب در پایان مسابقات لقب بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.

لک که در لیگ بیستم عملکرد بسیار خوبی داشته و ۱۱ بار دروازه سرخپوشان را بسته نگه داشته به دنبال این است که دوباره این موفقیت ها را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند و باید دید دروازه‌بان ۳۱ ساله پرسپولیس می‌تواند دروازه تیمش را در مقابل الوحده بسته نگه دارد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الوحده امارات حامد لک پرسپولیس الوحده امارات پرسپولیس حامد لک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا