Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراد جعفری در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: این پایگاه‌ها سال گذشته براساس تفاهمنامه وزارت کشور با سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد و اداره‌کل تبلیغات استان کردستان براین اساس ۱۵ پایگاه را در سطح استان راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و پیگیری‌های تبلیغات اسلامی استان در برپایی و فعالیت پایگاه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین افزود: امسال نیز این پایگاه‌ها در دو شهرستان سنندج و مریوان به تعداد ۲۰ پایگاه فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: ۱۷ مورد از این پایگاه‌ها در سنندج و سه مورد نیز در شهرستان مریوان دایر خواهد بود که گام ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان به برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای حمایت از این پایگاه‌های اجتماعی پرداخت و اعلام کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی، دینی، هنری و ورزشی، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انجام مشاوره چهره به چهره، حمایت از کسب و کار زنان سرپرست خانوار و حمایت از ویژه برنامه‌های دینی، ملی، مذهبی در پایگاه‌های اجتماعی از برنامه‌های پیشنهادی است که در پایگاه‌های اجتماعی در مناطق بیست گانه باید پیگیری و دنبال شود.

جعفری اضافه کرد: برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی با اقشار تاثیرگذار در مناطق حاشیه‌ای و برگزاری سلسله نشست‌های کاهش آسیب‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای اجرا در پایگاه‌های اجتماعی خواهد بود.

بهره‌مندی 8770 نفر از فعالیت‌های پایگاههای اجتماعی در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استانداری در راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی طی سال گذشته اظهار کرد: با توجه به آسیب‌پذیر بودن مناطق حاشیه نشین شهرهای استان به‌ویژه شهرستان سنندج نیاز است فعالیت پایگاه‌های اجتماعی منسجم‌تر و با حمایت بیشتر امور اجتماعی استانداری کردستان پیش برود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان عنوان کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و آسیب‌پذیر است و براین اساس سال گذشته اقدامات ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این پایگاه‌ها انجام داد.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته با موضوعات رمضان و روز قدس در سطح ۱۵ پایگاه اجتماعی استان، برگزاری ۴۰۰ مورد مشاوره چهره به چهره در سطح پایگاههای اجتماعی سنندج، سقز، مریوان و برگزاری مسابقه فوتسال بین پایگاههای اجتماعی از جمله اقدامات انجام شده در این پایگاه‌ها بود.
وی حمایت از بانوان کارآفرین پایگاههای اجتماعی، برگزاری یکصد جلسه کارگاه آسیب های اجتماعی، برگزاری ۵۰ جلسه کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی در پایگاههای اجتماعی استان، حمایت و سرکشی از زنان سرپرست خانوار با اهدای بسته های مواد غذایی و کارت هدیه و برگزاری مراسم جشن تکلیف پایگاههای اجتماعی برای ۵۶۰ پسر و دختر و اهدای اقلام فرهنگی و کارت هدیه به این افراد از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های اجتماعی استان در سال ۹۹ بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان استقبال جوانان و نوجوانان و بانوان حشیه شهر از پایگاه‌های اجتماعی را چشمگیر دانست و اضافه کرد: در مجموع سال گذشته هشت هزار و ۷۷۰ نفر از فعالیت‌های پایگاههای اجتماعی و فرهنگی کردستان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مدیرکل سیاسی استانداری کردستان پایگاه های اجتماعی پایگاههای اجتماعی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی اجتماعی استان کاهش آسیب پایگاه ها فعالیت ها مناطق حاشیه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟