Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان انرژی اتمی ایران با تاکید بر سرعت هرچه بیشتر تاسیسات هسته‌ای نطنز به سوی اهداف تعیین‌شده، اعلام کرد: اگر لازم شود، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا بار دیگر شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز در صفحه توئیتری خود  با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، نوشت: تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای، تخریب سالن مونتاژ سانتریفیوژهای نطنز و حمله  تروریستی اخیر در این تاسیسات، تنها نشان دهنده ناکامی دشمنان ایران اسلامی است و اراده دانشمندان صنعت هسته‌ای تمامی این اقدامات مذبوحانه را به یاس تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان انرژی اتمی در ادامه تاکید کرد: تاسیسات هسته‌ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین‌شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم شود، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا بار دیگر شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای شود. همت دانشمندان ایرانی به قوت خود باقی است.

جزئیات بازدید نمایندگان از تاسیسات آسیب دیده نطنزروحانی: غنی‌سازی 60درصد و به‌کارگیری سانتریفیوژ «IR6» پاسخی به جنایت نطنز استمحکومیت حادثه نطنز در نامه جوانان ترکیه ای به دانشجویان ایرانخبرنگار وال‌استریت‌ژورنال: بازرسان آژانس اتمی به نطنز می‌روند


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انرژی اتمی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد

به گزارش جماران؛ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مدعی شد که ایران «هفته‌ها به جای ماه‌ها» با داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای تولید بمب هسته‌ای فاصله دارد.

ایلنا به نقل از دویچه وله نوشت: «رافائل گروسی»‌، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مدعی شد که ایران «هفته‌ها به جای ماه‌ها» با داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای تولید بمب هسته‌ای فاصله دارد.

وی افزود: «اما این بدان معنا نیست که ایران در آن فاصله زمانی سلاح هسته‌ای دارد یا خواهد داشت».

گروسی در مصاحبه با دویچه وله گفت که اگرچه غنی‌سازی اورانیوم در سطوح نزدیک به درجه تسلیحات باعث نگرانی است، اما نمی‌توان به این نتیجه مستقیم رسید که ایران اکنون سلاح هسته‌ای دارد.

وی همچنین مدعی شد که اهداف ایران در برنامه هسته‌ای خود «موضوع حدس و گمان» است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به تشدید تنش‌ها بین ایران و رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم کردن هر نوع حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای، گفت: «حمله به تأسیسات هسته‌ای ممنوع است.»

گروسی گفت: «مسئله‌ای که به آن علاقه دارم، گفتمان بین ماست؛ بین آژانس و ایران. زیرا خیلی از موضوعات نیاز به شفاف‌سازی دارد و به همین دلیل قصد دارم به‌زودی به تهران سفر کنم.

دیگر خبرها

  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد