Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:15:53 GMT

گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۹۴۰۶

گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس روز گذشته لیست تیم ملی عمان برای اردوی آماده سازی دبی را اعلام کرد تا برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی آماده شود.

نکته جالب در این لیست از سوی برانکو خط خورد احمد مبارک کانو کاپیتان تیم ملی بود. سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاران عمانی از دلیل خط خوردن کانو، گاف بزرگی داد و گفت: کانو الان باشگاهی ندارد و در پنج ماه گذشته تمرینی نداشته است و چرا باید او را به تیم ملی دعوت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعات برانکو درباره کاپیتان تیم ملی عمان اشتباه بود، چون او در دو فصل گذشته برای تیم المرخیه قطر بازی کرده و بدون باشگاه نبوده و به طور منظم به همراه قطری تمرین می‌کند. این گاف سرمربی سابق پرسپولیس در رسانه‌های عمان و در میان خبرنگاران واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس تیم ملی عمان اعمال ماه شعبان گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ