Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با وی، با اشاره به مسئولیت خطیر این شورا در تقویت شعائر دینی و مناسبت‌های ملی،  اظهار داشت: با توجه به اختلاف سلایق در حوزه فرهنگی، هماهنگی دستگاه‌ها در این حوزه ظرافت خاصی می‌طلبد که نقش وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در استان و ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موجب شده است که برنامه‌های مختلف به خوبی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به محدودیت و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی از جمله فعالیت مراکز دینی و مذهبی در دوران کرونا، گفت: هیچ‌گاه راضی به تعطیلی این فعالیت‌ها نیستیم، اما ضرورت فعلی و لزوم حفظ سلامت جامعه اقتضا می‌کند که به ناچار برخی از این فعالیت‌ها محدود شوند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه در مسأله کرونا، همه ابعاد را باید در نظر گرفت، افزود: با وجود محدودیت‌های ایجادشده، نباید از موضوع تقویت معنویات و بزرگداشت شعائر ملی و مذهبی که مسأله بسیار مهمی است، غفلت شود.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار با تأکید بر تعامل و هماهنگی این شورا با همه دستگاه‌های اجرایی، از حمایت‌های معنوی مدیریت اجرایی استان از برنامه‌های این شورا قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سلامت تبریز محدودیت استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز محمدرضا پورمحمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است