Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در تبریز با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان شرقی دیدار داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل پایگاه خبری فدراسیون به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در بیست و چهارمین روز از  فروردین ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی سفر خود به تبریز، نشست مشترکی با ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و رسول برپور، رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان برگزار و به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان آذربایجان شرقی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که مسعود ملکی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز حضور داشت، رسول برپور، رئیس هیات استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه نمودند و چالش های پیش روی ورزش این استان را مطرح کرد.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی حمایت خود از ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش کهن و اصیل زورخانه ای را اعلام نمود.

بازدید از زورخانه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان تبریز یکی دیگر از برنامه های باران چشمه در این استان بود.

*برپور، دبیر سازمان لیگ شد

جناب سرهنگ رسول برپور، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به برپور آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  دبیر سازمان لیگ این فدراسیون منصوب می شوید.

امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاستهای کلان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سازمان لیگ گام های مفید و موثری را بردارید.

برپور هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان شرقی دبیر سازمان لیگ باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲