Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال ایران با حضور مربی ایتالیایی این تیم برگزار شد.

 توماس توتولو دستیار ولادیمیر آلکنو که دیروز (سه‌شنبه) وارد تهران شده بود، امروز و پس از منفی شدن آزمایش کرونایش در تمرین تیم ملی شرکت کرد. در آغاز تمرین مراسم معارفه او با حضور بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برگزار شد و سپس تمرینات بر اساس برنامه‌ای که پیش از این از سوی آلکنو اعلام شده بود پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتولو در آغاز تمرین گفت: تیم و گروه بزرگی هستیم و هدف بزرگ‌تری به نام المپیک داریم. باید تمام سختی‌ها را به جان بخریم تا به آن‌چه می‌خواهیم در المپیک دست پیدا کنیم.

پیمان اکبری دیگر مربی تیم ملی هم پس از منفی شدن ۲ آزمایش کرونایش، امروز سرانجام به تمرینات بازگشت. آزمایش کرونای اکبری در نخستین روز اردو مثبت شده بود.

دوران ۱۴ روزه قرنطینه محمدرضا حضرت‌پور امروز به پایان می‌رسد. لیبروی تیم ملی امروز و جمعه ۲ بار آزمایش می‌دهد و در صورتی که هر ۲ آزمایش منفی شود، به تمرینات بازخواهد گشت.

دوران قرنطینه محمدطاهر وادی دیگر بازیکن کرونایی تیم ملی نیز در روزهای پایانی فروردین به پایان می‌رسد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس