Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@09:08:25 GMT

تکرار اتفاقات ناخوش پرسپولیس برای الریان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۱۹۳

تیم الریان هم به همان سرنوشتی دچار شد که پیش از این برای پرسپولیسی ها رخ داده بود

باشگاه الریان قطر هم با همان معضلی مواجه شد که پیش از این پرسپولیسی ها گرفتار آن شده بودند.

به گزارش طرفداری، دیر اعلام شدن آزمایش کرونا بازیکنان پرسپولیس باعث شد یحیی گل محمدی و شاگردانش یک جلسه تمرین مفید را از دست داده و مجحبور شوند در سالن بدنسازی تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که گریبانگیر تیم الریان قطر هم شده است. داستان از این قرار است که پاسخ تست کرونای اعضای باشگاه الریان نیز با تاخیر اعلام شد و الریانی ها مجبور شدند در محوطه هتل تمرین کنند. این اتفاق باعث شد الریانی ها تمرین اصلی و تاکتیکی خود را برای بازی با گوا از دست بدهند.

گفتنی است الریان قطر امشب از ساعت 21:30 به مصاف گوای هند می رود. پرسپولیس هم در این گروه از ساعت 19 به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) روزنامه ‌های پرتغال در تسخیر طارمی؛ یاد رونالدو زنده شد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است