Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان از محل نیات واقفان ۱۱ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند  ، حجت الاسلام پرویز بخشی پور ظهر امروز در نشست خبری از ثبت 11 وقف جدید از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و اظهار داشت: این وقف‌ها به ارزش یک میلیارد و 459 میلیون تومان در شهرهای بیرجند، طبس، قاین، نهبندان و خوسف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تا مساعد شدن اوضاع برنامه‌های عمومی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار نمی‌کند و برنامه‌های تدارک دیده شده در فضای مجازی و از رسانه ملی پخش می‌شود، افزود: در راستای عمل به نیات واقفان در ماه مبارک رمضان 620 سبد غذایی و 11 هزار و 800 پرس غذای گرم به صورت بیرون بر میان افراد بی بضاعت توزیع می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مردم در ماه مبارک رمضان، به مسائل مذهبی و احکام دینی احتیاج بیشتری دارند که دراین راستا دو برنامه قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله فاضل گلپایگانی و قاریان بین المللی و استانی و برنامه احکام وقف و برنامه معرفی امامزادگان از صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی پخش می‌شود.

بخشی پور با اشاره به دیگر برنامه‌های ماه مبارک بیان کرد: با محدودیت‌های 10 روز اول ماه مبارک، برنامه‌های مذهبی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها قابل انجام است اما شاید خیلی نتوان به نیات موقوفه‌ها عمل کرد و با توجه به محدود کردن اعزام مبلغان فقط 10 مبلغ بومی و 9  نفر اعزامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 27 جلسه ، 20 مراسم تلاوت، 5 محفل انس با قران در بقاع متبرکه برگزار و از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد گفت: در 17 بقعه متبرکه، 19 کلیپ با بحث معرفی امام زادگان، برنامه‌های توضیح احکام وقف، برگزاری 30 برنامه پیامکی ویژه ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

جهاد ادامه‌دار گروه‌های جهادی شیراز در «سی‌سخت»؛ توزیع غذای گرم میان زلزله‌زدگانطبخ و توزیع غذای گرم در دزفول به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)+تصاویرمراسمات ویژه ایام فاطمیه در استان کردستان برگزار می‌شود/ توزیع غذای گرم میان نیازمندان

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در فروردین ماه ادامه داد: اجرای طرح آرامش بهاری در 20 بقعه، اجرای برنامه تحویل سال در 27 بقعه، ضدعفونی 23 بقعه و برپایی ایستگاه بهداشت و سلامت در 3 بقعه از جمله برنامه‌هایی بوده که در این مدت برگزار شده است.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان خراسان جنوبی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان