Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشتریان بانک صادرات ایران با دعوت از دوستان و آشنایان خود به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در قالب طرح «سپهر دوستی» جایزه می‌گیرند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تقویت فرهنگ استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و رشد کیفی خدمات از طرح «سپهر دوستی» رونمایی کرد که بر اساس آن اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از فروردین تا پایان شهریور سال ١٤٠٠ به دو روش انجام تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک بانک از جمله همراه بانک، صاپ، اینترنت‌بانک، درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین ایجاد و توسعه گروه با دعوت از دوستان کسب امتیاز کرده و به قید قرعه از جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح هر یک از اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با ارسال دعوت‌نامه برای حداکثر ٤٠ مخاطب خود، آنها را برای مشارکت در طرح سپهر دوستی دعوت کنند. امتیازات کسب شده از تراکنش‌های انجام ‌شده بعلاوه امتیازات حاصل از دعوت دوستان و آشنایان به این طرح، مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود. قرعه‌کشی مرحله انفرادی این طرح در دو بازه سه ماهه و قرعه‌کشی گروهی در پایان اجرای طرح برگزار خواهد شد.

در این طرح از بین ٦٩ رتبه برتر، چهار جایزه به مجموع ارزش ٨٠٠ میلیون ریال به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد. همچنین ٤٠ جایزه به اشخاص حقیقی به ارزش ٤٠٠ میلیون ریال و ٤٠ جایزه به ارزش ٢٠ میلیون ریال به نفرات خوش‌شانس این طرح اهدا خواهد شد.

استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک می‌توانند به باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir مراجعه کرد و با ثبت‌نام در این باشگاه، اطلاعات بیشتری درباره این طرح کسب کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشتریان بانک صادرات ایران بانکداری الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم