Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@02:24:52 GMT

رونمایی از مدل های جدید آی پد پرو در ۳۱ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۹۳۰

رونمایی از مدل های جدید آی پد پرو در ۳۱ فروردین

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از رویترز؛ اپل روز گذشته اعلام کرد در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) مراسمی برگزار می‌کند. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند این شرکت در همین مراسم از مدل‌های جدید آی پد پرو و محصولات دیگر رونمایی کند.

دعوتنامه مرموز اپل برای رسانه‌ها سرنخ زیادی از محتوای رویداد ندارد و در آن آمده است:(Spring Loaded).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اپل از مرکز آن واقع در ایالت کالیفرنیا به طور زنده در وب سایت شرکت پخش می‌شود.

پیش از این نیز، سیری (دستیار هوشمند اپل) که به طور معمول سوالات کنجکاوانه هواداران اپل را بی پاسخ می‌گذارد، تصمیم شرکت برای برگزاری یک رویداد در سه شنبه هفته آینده را فاش کرده بود.

به طور معمول اپل دستگاه‌های جدید را در ماه مارس و قبل از عرضه جدیدترین نسخه نرم افزارiOS در کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش در تابستان عرضه می‌کند. اما در سال جاری این شرکت هنوز هیچ مراسمی برای رونمایی از محصول برگزار نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093109 برچسب‌ها اپل گوشی آیفون آی پد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اپل گوشی آیفون آی پد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا شرایط کار میدانی را برای دانشجویان مهیا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد چهارروزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

مدیرعامل یک شرکت صنعتی در حاشیه این برنامه با بیان اینکه نگرش مجموعه شرکت به تخصصی کردن فعالیت‌ها و ارائه محصولات به‌روز است، گفت: طراحی، تولید و تأمین قطعات دستگاه‌های نظافتی به‌ویژه جاروبرقی‌های با استاندارد روز و سیستم مکنده قوی در همین راستا اجرایی می‌شود.

حمید بابایی با بیان اینکه مجموعه صنعتی ما با محصولی نوظهور به‌لحاظ مکش قوی و با مصرف انرژی کم در این رویداد حاضر شده است، ادامه داد: یکی از اهداف شرکت در رویداد علمی صدرا معرفی محصولات به دانشجویانی بود که روزی قرار است، وارد صنعت ساختمانی شوند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری منظم و باکیفیت بالای رویداد صدرا از دست‌اندرکاران این برنامه در دانشگاه آزاد قدردانی کرد و افزود: با ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه، دانشجو با محصولات و فناوری‌های روز آشنا می‌شود؛ ضمن اینکه می‌توان از توان علمی دانشگاه برای رفع مشکلات صنعتی و واحد‌های تولیدی بهره برد.

مدیرعامل این شرکت صنعتی با تأکید بر اینکه رویداد صدرا می‌تواند شرایط کار میدانی و تجربه کار عملی برای دانشجویان را ایجاد کند، ادامه داد: دانشجو در کنار دروس تئوری باید در بطن انجام کار عملی قرار گیرد و اصول مهارت را فرابگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا شرایط کار میدانی را برای دانشجویان مهیا می‌کند
  • معبد اژد‌ها یکی از غیر معمول‌ترین و زیباترین معابد تایلند (فیلم)
  • اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی
  • رونمایی از ۴ محصول جدید کاتالیستی با همکاری دانشگاه و صنعت
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس/ ۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴/۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • درمان زخم پیش رونده سالک در یک کودک ۲ ساله در اصفهان
  • «نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» رونمایی شد
  • سامانه ایران دیتا و اطلس فرهنگی کشور رونمایی شد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳