Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@02:53:48 GMT

جزئیات جدید از حمله به مرکز موساد در شمال عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۹۳۴

منابع عراقی جزییات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال این کشور منتشر کردند و اسامی شماری از صهیونیستهای کشته شده را منتشر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مهر، یک منبع امنیتی به صابرین نیوز جزئیات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال عراق فاش کرد.

این منبع امنیتی اعلام کرد: در حمله به مرکز وابسته به موساد در اربیل ۱۰ صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع مذکور تاکید کرد: طبق پیگیری‌های اطلاعاتی، این حمله به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه موساد به کشته و زخمی شدن ۱۰ صهیونیست منجر شده است که هویت سه نفر از کشته شدگان فاش شده است و شامل منحانین نوعام، عکیفا عامی و بی رز جیکوب است.

صابرین نیوز گزارش داد: این افسران صهیونیست فعالیت‌های اطلاعاتی در مرکز وابسته به موساد در اربیل از ماه‌ها قبل دارند و اطلاعات دقیقی از مراکز و فعالیت‌های اطلاعاتی موساد وجود دارد که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر نجاح محمد علی فعال رسانه‌ای عراقی به هدف قرارگرفتن یک مرکز جاسوسی مربوط به سرویس موساد اسرائیل در شمال عراق واکنش نشان داد و اعلام کرد: حمله به یک مرکز جاسوسی موساد در شمال عراق. پایگاهی در اربیل که از مهم‌ترین مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در سطح منطقه بوده است. جایی که در آن فعالیت‌های بسیاری طراحی و اجرا می‌شده است که بخشی از آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است. برچسب ها: موساد ، اسرائیل ، رژیم صهیونیستی ، عراق ، کشته ، مرکز جاسوسی ، سرویس موساد ، اربیل ، منبع امنیتی ، حمله ، صابرین نیوز

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: موساد اسرائیل رژیم صهیونیستی عراق کشته مرکز جاسوسی سرویس موساد اربیل منبع امنیتی حمله صابرین نیوز موساد در شمال حمله به مرکز شمال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی،‌ سه شنبه از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته شده و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود.

دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد.

جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

همچنین خلیج فارس و دریای خزر در ۲ روز آینده مواج است.

آسمان امروز تهران قسمتی ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۳ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد