Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:03:38 GMT

قیمت کمربند فراصوت تیلاکس پرو نسبت به سایر روش های درمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۲۹۲

قیمت کمربند فراصوت تیلاکس پرو نسبت به سایر روش های درمانی

چرا کمربند تیلاکس پرو رتبه دار علم پزشکی است!

افرادی که درگیر درد در ناحیه کمر هستند، چه به صورت دیسک کمر و چه به شکل بیماری های دیگر، حداقل یک بار به فکر جراحی افتاده اند اما، جراحی هم سختی زیادی دارد و هم گران قیمت است! زمانی که فکر تولید کمربند تیلاکس پرو کلید خورد هیچکس نمی دانست که امواج فراصوت چقدر می تواند بر روی درد بدن اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون زمان طولانی است که از امواج فراصوت و اثرات شگفت انگیز آن در علم پزشکی یاد می شود. درمان های فیزیوتراپی به واسطه امواج فراصوت، هم آسانتر و هم ارزانتر شده اند.

بحث بر سر قیمت کمربند فراصوت تیلاکس پرو

بسته به نوع کمردردی که دارید دکتر به شما خواهد گفت که چه کنید و چقدر نیاز به عمل دارید. عمل پروسه ای سخت و گران است. مثلاً کسانی که درگیر گرفتگی و درد سیاتیک هستند، افرادی که با تنگی کانال نخاعی دست و پنجه نرم می کنند و یا افرادی که دیسک کمر دارند معمولاً روش های مختلفی را برای درمان امتحان می کنند، برخی دیگر نیز به دلیل نداشتن بودجه کافی نمی توانند به سراغ درمان بروند و از داروهای مسکن قوی و غیر استاندارد استفاده می کنند! در چنین جریانی تولید کمربند تیلاکس پرو توانست گامی نو و اثربخش محسوب شود به طوری که همه افرادی که درگیر درد در ناحیه کمر چه به صورت کمردردهای مکانیکی و چه به صورت کمر دردهای التهابی، از این محصول استفاده کنند.

 کمربند تیلاکس پرو دوست همیشگی دیسک کمر

دیسک کمر از آن دسته مشکلات است که شاید تا آخر عمر با ما همراه باشد. هزینه های فیزیوتراپی بسیار زیاد هستند و عمل دیسک کمر نیز پر ریسک بوده و بر اساس موقعیت بیمار و البته سطح مالی وی سنجیده می شود اما این کمربند دوست همیشگی افرادی است که دیسک کمر دارند. هم با مبلغی بسیار مناسب تر از سایر روش های درمانی می توانید تیلاکس پرو را خریداری کنید و هم فقط یک بار نیاز به خرید آن دارید اما برای فیزیوتراپی و یا سایر روش های درمانی نیاز است که به صورت پیوسته هزینه کنید.

کمربند تیلاکس پرو تکنولوژی بهبود و یا رفع کمر درد

امواج فراصوت به کار رفته در کمربند تیلاکس پرو سبب جلوگیری از درگیری اعصاب در ستون فقرات می شود و این روند به التیام درد کمک زیادی می کند. اینطور که مشخص است این کمربند دارای مولدهای مخصوصی هستند که توان بسیار بالایی دارند و سبب منعطف کردن اطراف بافت عصبی ستون فقرات می شوند و در پی این روند ایم عضلات آزادسازی می شوند و شاهد کاهش شگفت انگیز علائم کمر درد خواهیم بود. با کمربند تیلاکس پرو می توانید به زندگی عادی خود برگردید. شما یک بار هزینه می کنید و این کمربند را خریداری می کنید و به صورت روزانه از آن استفاده می کنید.

 

چرا کمربند تیلاکس پرو نسبت به روش های درمانی دیگر ارزانتر است؟

موضوعی که در خصوص قیمت روش های درمانی کمردرد دیده می شود بر اساس شرایط بیمار و نگاه پزشکی و علمی موجود سنجیده می شود اما جرقه ساخت کمربند تیلاکس پرو سبب شد تا استفاده عام از این محصول روز به روز بیشتر شود. کسانی که درگیر کمر درد هستند دوست دارند زمانی که در منزل خود هستند وسیله برای تسکین درد داشته باشند و معمولاً شرایط و حوصله مراجعه های مکرر به پزشک و امتحان روش های درمانی مختلف را ندارد.

قیمت تمام شده کمربند تیلاکس پرو به نسبت سایر روش های درمانی مناسب تر است تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. شما وقتی روش های دیگر درمان را انتخاب می کنید نیاز به پرداخت هزینه های مکرر دارید اما کمربند تیلاکس پرو به نوبه خود توانسته با یک بار خرید برای افراد اثربخشی داشته باشد. در واقع تیلاکس پرو یک نوع درمان در منزل محسوب می شود و در تکنولوژی این کمربند از همان امواجی که در دستگاه های سونوگرافی موجود در کلینیک ها  استفاده می شود، کمک گرفته شده است. حتماً می دانید که یک سونوگرافی ساده چقدر هزینه دارد!

هوشمندانه خرید کنید!

محصولاتی که شما خریداری می کند با یک بار پرداخت هزینه، همیشه در دسترس شما است و می توانید هر زمان که درگیر درد کمر هستید از آن استفاده کنید نه نیاز به اخذ نوبت برای مراجعه به دکتر دارید و نه نیاز به تحمل دردهای پس از عمل و هزینه های سرسام آور فیزیوتراپی! بنابراین این شما هستید که با انتخاب کمربند تیلاکس پرو یک روش کاملاً علمی و مقرون به صرفه را انتخاب می کنید و خریدی هوشمندانه خواهید داشت.

منبع: فارس

کلیدواژه: درد پرو درمان قیمت کمربند تیلاکس پرو امواج فراصوت دیسک کمر کمر درد یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۷ (دو هزار و سیصد و بیست و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۵۳۰،۹۰۰ (سه میلیون و پانصد و سی هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۹۵،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و نود و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله‌ای امروز

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۰۳۸ (چهل و چهار هزار و سی و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۰۸۸ (چهل و هفت هزار و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۱۹ درصدی، از ۸۱،۷۲۱ (هشتاد و یک هزار و هفتصد و بیست و یک) تومان به ۷۹،۲۰۰ (هفتاد و نه هزار و دویست) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله‌ای

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۱،۹۹۱ (یازده هزار و نهصد و نود و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۵۵ (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۱ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

همچنین دلار کانادا با کاهش ۳.۵۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۶،۵۵۰ (چهل و شش هزار و پانصد و پنجاه) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار استرالیا

دلار استرالیا، امروز به ۴۱،۴۵۰ (چهل و یک هزار و چهارصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۸ (چهل و هشت) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۲،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و دو میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و پنج میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶،۹۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟